AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
stad Brugge
Burg 12, BE-8000 Brugge
Contact: De heer Karel De Sutter
Tel: +32 50448114 E-mail: karel.de.sutter@brugge.be
Internet adres(sen): www.brugge.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Patrimoniumbeheer- vernieuwing elektriciteitsinstallatie en plaatsen energiebesparende LED-verlichting
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: SBS De Triangel, Diksmuidse Heerweg 159 te 8000 Brugge
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Patrimoniumbeheer- vernieuwing elektriciteitsinstallatie en plaatsen energiebesparende LED-verlichting
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* Een attest van een gerechtelijke instantie of een verklaring op eer waaruit blijkt dat de inschrijver zich niet in staat van faillissement bevindt
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Alle eventueel in het technisch gedeelte van het bestek gevraagde documentatie, dit op straffe van nietigheid.
Alle eventueel in het technisch gedeelte van het bestek gevraagde documentatie, dit op straffe van nietigheid.
Vereiste erkenning: P1 (Elektrische installaties in gebouwen, inbegrepen het installeren van stroomaggregaten, alarm-toestellen tegen brand- en diefstal, telecommunicatie in en om gebouwen en voorzieningen voor gemengde t), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/3/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
De aanbestedingsstukken kunnen GRATIS gedownload worden door op deze link te klikken: http://cloud.3p.eu/Downloads/1/1413/IG/2016, uw emailadres in te geven en dan de bestanden te downloaden.
Eén van deze bestanden bevat een etiket met de omschrijving van de opdracht en de datum van opening. Dit etiket dient op de buitenste omslag van uw offerte gekleefd.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
23/3/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
23/3/2017 - 10:00
Plaats: dienst Patrimoniumbeheer Gebouwen - Administratie, in vergaderzaal gelijkvloers, Oostmeers 17 te 8000 Brugge
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 9/2/2017