Gemeindeverwaltung Büllingen

Umbau und Erweiterung des Rathauses in Büllingen


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeindeverwaltung Büllingen
Hauptstrasse 16, BE-4760 Büllingen
Contact: Alain PIRONT
Alain PIRONT
Tel: +32 80640016 Fax: +32 80640041 E-mail: bauamt@buellingen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=262188
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Umbau und Erweiterung des Rathauses in Büllingen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Büllingen, Rathaus, Hauptstrasse 16, 4760 BÜLLINGEN
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Umbau und Erweiterung des Rathauses in Büllingen
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Die gültige LASS-Bescheinigung ist dem Angebot beizufügen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Eine Auflistung der zur Verfügung stehenden Kapazitäten (Material, Ausstattung, Anzahl der zur Verfügung stehenden Arbeiter und Fachkräfte) sind dem Angebot beizufügen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Eine Auflistung von ähnlichen Arbeiten wie die des vorliegenden Auftrags ist beizufügen; ebenfalls ist die gültige Zulassungsbescheinigung dem Angebot beizufügen.
Klasse: 6, Kategorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 07/04/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 121.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Überweisung auf das Konto Nr. BE43 1030 4496 2501 des Projektautors ArchiPLAN (Marcel PALM). Vermerk: Umbau Rathaus Büllingen
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 19/04/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 19/04/2017 - 11:00
Plaats: Rathaus Büllingen, Sitzungssaal
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Kollegium, Generaldirektor, Projektautor, Mitarbeiter des Bauamtes, Mitarbeiter der bezuschussenden Behörde, Submittenten
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Die Ausschreibungsunterlagen werden nach Eingang des Unkostenbetrags auf CD-ROM Datenträger durch den Projektautor zugestellt. Auf Wunsch kann, nach Absprache mit dem Projektautor und gegen Bezahlung eines Betrages in Höhe von 217,80 Euro, eine gedruckte Version der Ausschreibungsunterlagen zugestellt werden.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 09/02/2017

Annonces similaires du BDA :