Gemeente Hoeselt

Aanleg stoepen en parking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Hoeselt
Dorpsstraat 17, BE-3730 Hoeselt
Contact: De heer Hugo Brauns
Tel: +32 89510315 Fax: +32 89413941 E-mail: hugo.brauns@hoeselt.be
Internet adres(sen): www.hoeselt.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Aanleg stoepen en parking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gemeente Hoeselt, Dorpsstraat 17 te 3730 Hoeselt
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Aanleg stoepen en parking
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
-
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De inschrijver dient op het ogenblik van de gunning in het bezit te zijn van de erkenning en klasse die overeenkomt met het goed te keuren gunningsbedrag excl. btw.
Op basis van de raming is dit Catg. C, klasse 2.
C, klasse 2
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 16/3/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 17/3/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 17/3/2017 - 11:00
Plaats: Gemeentehuis Hoeselt, Dienst Overheidsopdrachten
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Gemeente Hoeselt - Dienst Overheidsopdrachten: Hugo Brauns, diensthoofd en Jos Latet, administratief medewerker
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
Contactpersoon:
Ludo Baerts, toezichter werken gemeente Hoeselt,
Winterbeekstraat 3 te 3730 Hoeselt
telefoon 089 30 92 43 of 0477 84 30 74
ludo.baerts@hoeselt.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 8/2/2017

Annonces similaires du BDA :