Stadsbestuur Geel

Leveren op afroep van sanitaire-, verwarmings- en HVAC materialen voor de stad Geel en aanverwante entiteiten voor een periode van 5 jaar


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stadsbestuur Geel
Werft 20, BE-2440 Geel
Contact: De heer Erwin Van Damme
Tel: +32 14566310 Fax: +32 14566239 E-mail: erwin.van.damme@geel.be
Internet adres(sen): www.geel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Leveren op afroep van sanitaire-, verwarmings- en HVAC materialen voor de stad Geel en aanverwante entiteiten voor een periode van 5 jaar
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Stedelijke Werkplaatsen, Tessenderloseweg 32 te 2440 Geel / Diverse locaties / diverse locaties
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De stad Geel wenst over te gaan tot een raamovereenkomst met één of meerdere leveranciers om aankopen van materialen voor sanitaire-, verwarmings- en hvac installaties op afroep mogelijk te maken.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Perceel 1: ventilatie
Korte beschrijving:
Perceel 1: ventilatie
Perceel 2: Perceel 2: Sanitair
Korte beschrijving:
Perceel 2: Sanitair
Perceel 3: Perceel 3: Verwarming
Korte beschrijving:
Perceel 3: Verwarming
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen;
- geen illegaal verblijvende onderdanen van derde landen heeft tewerkgesteld als bedoeld in de wet van 11/02/2013 tot vaststelling van sancties en maatregelen voor werkgevers van illegaal verblijvende onderdanen van derde landen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 40
Criterium 2: Gebruiksgemak, zoeksysteem, overzichtelijkheid en uitgebreidheid catalogus, Weging: 30
Criterium 3: Service en leveringsvoorwaarden, Weging: 15
Criterium 4: Afhaal depot binnen een straal van 30km, Weging: 15
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/3/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 21/3/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 21/3/2017 - 10:00
Plaats: Stadhuis, Conferentiezaal 1.14, 1ste verdieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: In voorkomend geval, worden de bestellingen rechtstreeks door deze afnemers bij de leveranciers geplaatst.
Deze bestellingen zijn enkel mogelijk mits een voorafgaandelijk schriftelijke goedkeuring van de Stad Geel.
Daarnaast moet de leverancier de leidende ambtenaar van de Stad Geel schriftelijk op de hoogte brengen van alle bestellingen op dit contract door andere afnemers / besturen en bezorgt hem een kopie van alle besteldocumenten.
Eens één van de andere afnemers een bestelling heeft geplaatst, dan staat ook deze afnemer zelf in voor leiding en het toezicht op de opdracht in de zin van artikel 1 van de Algemene Aannemingsvoorwaarden en de algemene opvolging van de bestelling en verdere toepassing van het bestek en de algemene en bijzondere aannemingsvoorwaarden.
Ook de (op)levering en facturatie verloopt rechtstreeks naar deze andere afnemers. De nodige gegevens zullen ten gepasten tijde aan de leverancier worden overgemaakt.
Het Stadsbestuur Geel is op geen enkele wijze aansprakelijk voor de inhoud en afhandeling van de bestellingen van de andere afnemers.
Deze opdracht betreft een open contract, een opdracht op afroep, waarbij de hoeveelheid en inhoud later wordt gespecificeerd.
De inschrijver verbindt zich tot het leveren van alle bestelde hoeveelheden.
Deze hoeveelheid wordt bepaald in functie van de werkelijke behoeften die zich voordoen op het ogenblik van de uitvoering van de opdracht.
Hiertoe zal de opdrachtgever de nodige bestellingen doen door middel van bestelbonnen of bestelnota's waarin telkens de te leveren hoeveelheid wordt bepaald.
De aanvangsdatum van elke specifieke levering vangt aan de dag volgend op het versturen van deze bestelbon.
De geraamde bedragen zijn op basis van de afnames voor de volgende 3 jaar.
De aantallen in dit bestek vermeld kunnen afwijken t.o.v. de werkelijke afname. Deze ramingen zijn enkel indicatief. Afwijkingen geven geen enkel recht op schadevergoeding.
Overeenkomstig de Wet van 24 december 1993, artikel 18 houdt het volgen van de procedure geen verplichting in tot het toewijzen van de opdracht. De aanbestedende overheid kan zowel afzien van het gunnen van de opdracht als de procedure herbeginnen, desnoods op een andere wijze.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 8/2/2017

Annonces similaires du BDA :