AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Universitair Ziekenhuis Gent
De Pintelaan 185, BE-9000 Gent
Contact: De heer Miguel Berteloot
Tel: +32 93326032 Fax: +32 93324992 E-mail: miguel.berteloot@uzgent.be
Internet adres(sen): www.uzgent.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Raamovereenkomst voor de levering, installatie en indienststelling van HVAC uitrusting
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: CAMPUS UZ GENT, De Pintelaan 185 te 9000 Gent
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Raamovereenkomst voor de levering, installatie en indienststelling van HVAC uitrusting
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 § 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
Deze impliciete verklaring slaat onder meer op inlichtingen en documenten die voor de aanbestedende overheid kosteloos en elektronisch toegankelijk zijn, met name het attest van niet-faillissement, het RSZ-attest en het attest betreffende de fiscale verplichtingen. Deze zullen door de aanbestedende overheid worden opgehaald uit Digiflow na opening van de offertes.
* De kandidaat/inschrijver dient een recent (max 1 maand oud tov openingsdatum) uittreksel uit het strafregister uitgereikt door een gerechtelijke overheid of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst bij zijn offerte te voegen. Uittreksel staat op naam van de inschrijver zoals vermeld op het inschrijvingsformulier (zijnde een natuurlijke persoon of een vennootschap met rechtspersoonlijkheid).
* De inschrijver van vreemde nationaliteit moet, opdat zijn inschrijving als regelmatig zou worden beschouwd, attesten voorleggen die door de bevoegde overheden zijn uitgereikt, overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is, en waaruit blijkt dat hij:
- niet in staat van faillissement verkeert;
- voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen;
- en voldaan heeft aan zijn verplichtingen ten aanzien van betalingen van de bijdragen voor sociale zekerheid.
Meer info m.b.t. deze documenten: http://ec.europa.eu/markt/ecertis/searchDocument.do
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Verklaring betreffende de totale omzet van de onderneming over de laatste drie boekjaren.
Voldoen aan de gevraagde klasse.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een verklaring die de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de onderneming en de omvang van het kader weergeeft tijdens de laatste drie jaren. Hier moeten minstens volgende personeelsleden bij zitten:
- 2 gecertificeerde koeltechniekers (attesten bij te leveren)
- 1 fotolasser (attest bij te leveren)
* De inschrijver voegt een lijst toe met de identiteit van het personeel dat een ervaring heeft van 3 jaar in de gezondheidszorg met telkens vermelding van hun diploma's en professionele titels, hun studie en beroepskwalificaties en hun ervaring. Deze lijst moet minstens 5 personen bevatten. In het bijzonder worden alle relevantie kwalificaties en de ervaring van de verantwoordelijke(n) voor de leiding van de werken meegegeven.
* Een lijst met onderaannemers waarmee de inschrijver wil werken. Elke nieuwe onderaannemer die er tijdens uitvoering bijkomt moet ter goedkeuring voorgelegd worden aan het bestuur.
* Een overzicht waarin de technische diensten vermeld worden die, al dan niet deel uitmaken van de onderneming, en ter beschikking zullen staan van de aannemer voor de uitvoering van het werk.
* Een nota met het plan van aanpak i.v.m. asbest en ziekenhuishygiëne. ( beknopte nota formaat 1 A4 blad ).
* Er worden 5 referenties en technische fiches toegevoegd van het in dienst stellen van een hygiënische luchtgroep zoals beschreven bij de technische bepalingen met luchtbevochtiging in de laatste 3 jaar. Hier moet een luchtgroep bij zitten van tussen de 2.000m³/u en 5.000 m³/u en een luchtgroep van meer dan 8.000 m³/u.Minstens 2 van deze referenties moeten zich situeren in de ziekenhuissector.
.
Vereiste erkenning: D18 (Ventilatie, luchtverwarming en airconditioning), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 60
Criterium 2: Plan van aanpak i.v.m. asbest en ziekenhuishygiëne, Weging: 10
Criterium 3: Organisatie van het bedrijf in uitvoering en levertermijn, Weging: 10
Criterium 4: Kwaliteit van het antwoord op een probleemstelling, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/3/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
21/3/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
21/3/2017 - 11:00
Plaats: Aankoopdienst - Ingang 75 - 1e verdieping (Containercomplex De Pintepark II), Vergaderzaal EDEN, De Pintelaan 185 te 9000 Gent
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 8/2/2017