AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
NV De Scheepvaart
Havenstraat 44, BE-3500 Hasselt
Contact: Stevaert Bart Miel
Tel: +32 11298518 Fax: +32 11221277 E-mail: b.stevaert@descheepvaart.be
Internet adres(sen):
www.descheepvaart.be
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Bestek nr. FAC-W-BAG-16-63 Raamovereenkomst baggerwerken kleine kanalen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, plaats van levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.4. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De werken omvatten:
- het uitbaggeren van aangeduide zones tot het opgelegde typeprofiel;
- het afvoeren langs het water en het overnemen van de specie die vrijkomt bij bovenstaande werken.
II.2. TOTALE DEFINITIEVE WAARDE VAN DE OPDRACHT/OPDRACHTEN:
3082300.00 EUR Zonder BTW.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
AFDELING V. GUNNING VAN EEN OPDRACHT
Opdracht nr . Perceel
V.1. Datum van de beslissing tot gunning van de opdracht: 20/12/2016
V.3. Naam en adres van de ondernemer aan wie de opdracht is gegund:
Heyrman-De Roeck N.V.
Doornpark 120
9120 BE Beveren
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.2. NADERE INLICHTINGEN
De opdracht kan worden verlengd:
Uitdrukkelijke verlenging
De aanbestedende overheid heeft het recht de opdracht geheel of gedeeltelijk te verlengen in één of meerdere malen met telkens 1 kalenderjaar met een maximale totale duur van 4 jaar. Iedere verlenging wordt aan de opdrachtnemer genotificeerd tenminste 20 kalenderdagen voor het verstrijken van de lopende geldigheidstermijn.
Deze opdracht is een raamovereenkomst. Elke bestelling wordt met een apart aanvangsbevel gestart en aan de opdrachtnemer bekend gemaakt, minstens één week voor de startdatum voorzien in het aanvangsbevel.
De uitvoeringstermijn van de opdracht bedraagt 1 kalenderjaar, inclusief de sluitingsdagen voor de jaarlijkse vakanties in de onderneming van de opdrachtnemer.
De aanvang van de opdracht is vastgesteld op de dag volgend op de datum van de sluiting van de opdracht, en de opdracht eindigt op de laatste voltooiingsdatum voorzien voor de werken opgenomen in de elkaar al dan niet overlappende afzonderlijke bestellingen, waarvoor de aanvangsbevelen binnen de voormelde globale uitvoeringstermijn zijn afgeleverd.
Per uit te voeren werk wordt een afzonderlijke bestelling gegeven. De aanvangsdatum en, indien nodig, de uitvoeringstermijn worden per bestelling meegedeeld aan de hand van een aanvangsbevel.
Globaal dient met de volgende uitvoeringstermijn rekening gehouden te worden:
De uitvoeringstermijn bedraagt 20 werkdagen + 1 werkdag per te baggeren 800m³ (af te ronden naar boven tot op een volledige werkdag).
Indien er bijvoorbeeld voor een bestelling volgens de opdrachtdocumenten 30.000m³ gebaggerd dient te worden, dan bedraagt de uitvoeringstermijn 58 (20 + 38) werkdagen.
Art. 76, §2 AUR is op deze opdracht dan ook niet van toepassing.
de indiening van de offerte dient elektronisch via de e-tendering website te gebeuren
(https://eten.publicprocurement.be)
VI.4. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 08/02/2017