AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Ankerwijs
Dianalaan, 151, BE-2600 Berchem
Contact: Maesen Veerle
Tel: +32 476716695 E-mail: veerle.maesen@sg-anker.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=261734
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Bouwen van een sanitair blok & polyvalente ruimte
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Bouwen van een nieuw sanitair blok & polyvalente ruimte
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Totale oppervlakte = 213 m²
Geraamde waarde zonder BTW: 379365.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie bijzonder bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie bijzonder bestek
Zie bijzonder bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 3 : tot 500.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Uitvoeringstermijn, Weging: 35
Criterium 2: Plan van Aanpak, Weging: 35
Criterium 3: Prijs, Weging: 20
Criterium 4: Referenties, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 24/02/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 75.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Overschrijving of cash betaling
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
01/03/2017 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Zie bijlage A.I
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 07/02/2017