De Panne (3p)

UITBREIDING EN RENOVATIE VAN HET BESTAANDE GEMEENTEHUIS VAN DE GEMEENTE DE PANNE


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
De Panne (3p)
Zeelaan 21, BE-8660 De Panne
Contact: Blieck Hanne
Tel: +32 58421616 Fax: +32 58421617 E-mail: hanne.blieck@depanne.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=261697
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
UITBREIDING EN RENOVATIE VAN HET BESTAANDE GEMEENTEHUIS VAN DE GEMEENTE DE PANNE
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Voorliggende selectieleidraad geeft toelichting bij de gunningsprocedure om te komen tot: het ontwerpen en het uitvoeren van werken in functie van de uitbreiding en de renovatie van het bestaande administratief centrum van de gemeente De Panne.
Deze selectieleidraad strekt er enkel toe geschikte partijen te selecteren die in de volgende fase van de gunningsprocedure uitgenodigd zullen worden om een offerte in te dienen op grond van het bijzonder bestek dat uitsluitend zal worden overgemaakt aan de geselecteerden. Deze selectieleidraad bestaat uit drie delen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Zie bestek.
Geraamde waarde zonder BTW: 5785000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Kan uitgesloten worden van deelneming aan de Opdracht , in welk stadium van de procedure
11
ook, elk basisteamlid (dit zijn de Hoofdaannemer en de Ontwerper) die deel uitmaakt van de Aanvraag tot deelneming:
1. die in staat van faillissement of van vereffening verkeert, die zijn werkzaamheden heeft gestaakt of die een gerechtelijk akkoord heeft bekomen, of die in een overeenstemmende toestand verkeert als gevolg van een gelijkaardige procedure die bestaat in de nationale wetgevingen en reglementeringen;
2. die aangifte heeft gedaan van zijn faillissement, voor wie een procedure van vereffening of van gerechtelijk akkoord aanhangig is of die het voorwerp is van een gelijkaardige procedure bestaande in de nationale wetgevingen en reglementeringen;
3. die, bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast;
4. die bij zijn beroepsuitoefening een ernstige fout heeft begaan, vastgesteld op elke grond die de aanbestedende overheden aannemelijk kunnen maken;
5. die niet voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid;
6. die niet in orde is met de betaling van zijn belastingen overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar hij gevestigd is;
7. die zich in ernstige mate heeft schuldig gemaakt aan het afleggen van valse verklaringen bij het verstrekken van inlichtingen inzake de selectie.
De beoordeling inzake de uitsluitingsgronden gebeurt vooreerst aan de hand van een geldig ondertekende verklaring op eer volgens het model dat in bijlage E bij deze Selectieleidraad is gevoegd. Daarenboven voegt elk basisteamlid de volgende recente attesten: RSZ attest, attest BTW, attest belastingen en blanco strafregister (vennootschap).
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Om zijn algemene financiële en economische gegoedheid aan te tonen dient de Hoofdaannemer die deel uitmaakt van het basisteam volgende bewijsmiddelen over te leggen in de aanvraag tot deelneming:
1. Een verklaring, afgegeven door een bank, een bedrijfsrevisor of een daaraan gelijk te stellen accountant, waaruit de gemiddelde omzet blijkt van de laatste drie boekjaren.
2. Opgave van de aandeelhoudersstructuur, met vermelding van de procentuele deelnames in de vennootschap, alsmede de kernbedrijvigheid van deze aandeelhouders en hun maatschappelijke zetel.
3. De Hoofdaannemer verklaart zich door de kandidaatstelling akkoord om desgewenst een antecedentenonderzoek door de Opdrachtgever te ondergaan.
Bij de toetsing van dit selectiecriterium zal de Opdrachtgever zich rechtsgeldig steunen op de informatie, zoals opgenomen in de aanvraag tot deelneming. De Opdrachtgever zal op generlei wijze kunnen worden aansprakelijk gesteld, indien, ten gevolge van een onvolledigheid van de in de kandidaatstelling opgenomen informatie, de financiële en economische draagkracht van de Kandidaat op ontoereikende wijze werd beoordeeld.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- drie (3) referentieprojecten waaronder een gemeentehuis uitgevoerd in een design en build formule. De oplevering van de bouwwerken vond plaats na 1 januari 2008. Oudere referenties worden niet in aanmerking genomen.
- een verklaring van de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting en de omvang van het kader tijdens de laatste drie jaar. Hieruit zal moeten blijken dat de Hoofdaannemer over een voldoende bezetting beschikt om de continuïteit van zijn activiteiten tijdens de ontwikkelings- en uitvoeringsfase te garanderen;
- de CV ' s van de kaderleden van de onderneming.
Klasse: Klasse 8 : meer dan 5.330.000 EUR, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 27/03/2017 - 16:13
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 28/03/2017 - 16:13
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 06/02/2017

Annonces similaires du BDA :