AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Ingenieursbureau BOTEC
Terstraetenweg 33, BE-2160 Wommelgem
Contact: Cromheeke Ilse
Tel: +32 33543618 E-mail: i.cromheeke@botec.be
Internet adres(sen): www.botec.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovatie kinderdagverblijf te Merksem, sanitaire uitrusting en brandbestrijdingsmiddelen.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Rerum Novarumlaan 1 te 2170 Antwerpen (Merksem).
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Renovatie kinderdagverblijf, Rerum Novarumlaan 1 te 2170 Antwerpen (Merksem), sanitaire uitrusting en brandbestrijding
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
het bewijs van erkenning als aannemer in cat D16 klasse 1.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
- het attest van de RSZ slaand op het voorlaatste afgelopen kwartaal;
- het attest uitgereikt door de bevoegde overheid dat de onderneming in orde is met de belastingen (btw en directe belastingen);
- de verklaring op erewoord 'Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden zoals bedoeld in artikel 61 van het KB van 15 juli 2011'
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- het bewijs van erkenning als aannemer
- 3 referentieprojecten met door de betreffende bouwheer getekende attesten van goede uitvoering
Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: D16
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 08/03/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 50.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De dossiers worden geleverd digitaal in leesformaat (.pdf) na bestelling telefonisch 03 354 36 18 of per e-mail: info@botec.be en mits voorafbetaling van 50.00 EUR (incl btw) op rekening BIC GEBABEBB IBAN - BE49 2200 3863 8671 met vermelding van bb 2016-29 SAN op naam van het bovenvermelde ingenieursbureau BOTEC nv, Terstraetenweg 33, 2160 WOMMELGEM.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
15/03/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
15/03/2017 - 11:00
Plaats: in de vergaderzaal van Beata Kinderdagverblijven vzw, Herentalsebaan 383 te 2100 Antwerpen (Deurne)
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: alle inschrijvers
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 06/02/2017