AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
stad Kortrijk
Grote Markt 54, BE-8500 Kortrijk
Contact: De heer Sebastien Lefèbvre
Tel: +32 56278512 E-mail: sebastien.lefebvre@kortrijk.be
Internet adres(sen): www.kortrijk.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Leveranciersovereenkomst preventief onderhoud, herstellingen en extra dienstverlening voor alle HVAC installaties van de stad Kortrijk en het AGB SOK
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het uitvoeren van alle onderhouds- en herstellingswerken, aangevuld met extra dienstverlening voor alle HVAC-installaties van de stad Kortrijk (koelinstallaties niet inbegrepen) via het ter beschikking stellen van één HVAC-technieker voor de stad Kortrijk en het autonoom gemeentebedrijf SOK (maximaal 38u per week).
Het ter beschikking stellen van één HVAC-technieker omvat een geheel van personeel dat de nodige bekwaamheid en specialisatie bezit tot het uitvoeren van het geheel der contractuele verplichtingen. Het is aangewezen te werken met één toegewezen persoon voor de stad Kortrijk, bij voorkeur wonend in stad of streek, voorzien van een back-up collega en aangevuld vanuit een georganiseerde dienst personeel voor herstellingen na de kantooruren (24/7).
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
1. Minimum één referentie van gelijkaardige opdracht rond onderhoud en herstelling van HVAC-installaties door het ter beschikking stellen van vakmensen bij de opdrachtgever, uitgevoerd tijdens de laatste 3 jaar, met vermelding van de opdrachtgever (contactgegevens).
2. De dienstverlener dient tijdens de ganse looptijd van de overeenkomst minimaal te beschikken over de volgende technici:
certificaathouders technicus gasvormige brandstoffen GI en GII.
De opdrachtgever voorziet bij indiening van de offerte in een lijst van potentiele vakmensen, met bewijs van het hebben van de nodige certificaten, die effectief in aanmerking komen voor de uitvoering van deze opdracht. Deze vakmensen hebben minstens één jaar ervaring binnen het bedrijf, met een positieve evaluatie.
De potentiele vakmensen spreken Nederlands in functie van goede communicatie met de gebouwenverantwoordelijken.
De dienstverlener dient onmiddellijk al de personeelsleden te vervangen die de aanbestedende overheid aanwijst als een bezwaar voor die goede uitvoering, wegens hun onbekwaamheid, hun slechte wil of hun algemeen gekend wangedrag.
Vereiste erkenning: D17 (Centrale verwarming, thermische installaties), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Vast uurtarief, Weging: 80
Criterium 2: Kwaliteit onderhoud en herstellingen , Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/3/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
21/3/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
21/3/2017 - 10:00
Plaats: directie bedrijfsvoering, Grote Markt 54, 8500 Kortrijk
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 6/2/2017