AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Openbare Vlaamse Afvalstoffenmaatschappij
Stationsstraat 110, BE-2800 Mechelen
Contact: Rottiers Joke Vanja
Tel: +32 15284511 E-mail: joke.rottiers@ovam.be
Internet adres(sen): http://www.ovam.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Dilbeek - Kloosterstraat: uitvoering ambtshalve bodemsaneringswerken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het voorwerp van deze opdracht is de uitvoering van een ambtshalve bodemsanering voor een site gelegen aan de Kloosterstraat 197+ te 1702 Dilbeek. Momenteel is op het terrein een firma gevestigd gespecialiseerd in elektriciteitswerken.
Het betreft een historische verontreiniging met minerale olie in het vaste deel van de aarde en minerale
olie, BTEX en VOCl in het grondwater aangetroffen ter hoogte van de ondergrondse
brandstoftanks voor 1997 (minerale olie en BTEX) en de activiteiten van de voormalige
plastiekfabriek voor 1975.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 26/03/2017 - 10:15
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
27/03/2017 - 10:15
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
27/03/2017 - 10:15
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Een plaatsbezoek voorafgaand aan de inschrijving is verplicht. Dit plaatsbezoek gaat door op 1 dag, donderdag 2 maart 2017 om 11uur.
Opgelet : vanaf 1 januari 2017 is elektronische facturatie (e-invoicing) de standaard werkwijze voor de ontvangst van facturen binnen de Vlaamse overheid. Meer informatie hierover vindt u in het bijgevoegde bestek.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 03/02/2017