AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Infrax cvba, die optreedt in naam en voor rekening van Infrax Limburg, Infrax West, Inter-aqua, Inter-energa, Inter-media, Iveg, PBE en Riobra
Gouverneur Verwilghensingel 32, BE-3500 HASSELT
Contact: May Denier/ Lydia Vandezande
Tel: +32 11266350 Fax: +32 11266115 E-mail: publicaties@infrax.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=256796
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Bouw nieuw transformatorstation te Gerdingen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlenen van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gerdingen - Bree
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of aankoop/aankopen:
Bouwen van een nieuw transformatorstation te Gerdingen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE,FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.2. VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING.
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
1) Elke kandidaat dient de bijgevoegde verklaring op erewoord te ondertekenen (waarmee hij aantoont dat hij
zich niet bevindt in één van de gevallen overeenkomstig artikel 66 van het KB
16 juli 2012).
2) Uittreksel uit het strafregister bijvoegen
3) Aangaande Belgische inschrijvers:
De attesten inzake de belastingen, heffingen en RSZ zullen via elektronische weg (Digiflow/Telemarc)
opgevraagd en gecontroleerd worden door Infrax. Hieromtrent dient u, als Belgische inschrijver, derhalve geen
documenten bij uw offerte toe te voegen.
Aangaande buitenlandse inschrijvers:
Infrax verifieert de naleving van wettelijke verplichtingen op basis van de volgende attesten die door
buitenlandse kandidaten moeten worden afgeleverd:
- Een recent attest van de directe belastingen
- Een afschrift van de laatste afrekening van een door het bevoegde kantoor voor BTW-ontvangsten verstrekte
verklaring.
- Een sociaal attest van de RSZ, van maximum het voorlaatste vervallen kwartaal, conform artikel 67 van het KB
16/07/2012.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Categorie: D. en een klasse die overeenstemt met het inschrijvingsbedrag. De opdrachtgever gaat ervan uit dat een klasse 3 vereist zal zijn
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor het verkrijgen van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 02/03/2017-10:10
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van offertes of aanvragen tot deelneming:
02/03/2017-10:10
LET OP:
De offerte dient enkel via e-Tendering te worden ingediend.
- Opmerking met betrekking tot de bestekdocumenten:
Alle documenten kunnen geheel gratis gedownload worden onder de documenten bij deze bekendmaking op de
website van e-Notification (enot.publicprocurement.be).
- De documenten bijgevoegd hierbij zoals "Identificatiegegevens" en Verklaring op erewoord dienen ingevuld te worden en ook bij de offerte gevoegd te worden
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 03/02/2017