Zorg-saam Zusters Kindsheid Jesu

Nieuwbouw woonzorgcentrum Sint-Gabriël te Liedekerke


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Zorg-Saam Zusters Kindsheid Jesu
Onze-Lieve-Vrouwstraat 23 , BE-9041 Oostakker
Contact: Patrick Van den Mooter
Patrick Van den Mooter
Tel: +32 478641266 E-mail: vandenmooterp@zorg-saam.zkj.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=261547
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Nieuwbouw woonzorgcentrum Sint-Gabriël te Liedekerke
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: 1770 Liedekerke
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Nieuwbouw woonzorgcentrum Sint-Gabriël te Liedekerke
Perceel 6: Lift
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: Gesloten ruwbouw incl. pilootaanneming
Korte beschrijving:
Gesloten ruwbouw incl. pilootaanneming
Perceel 2: Binnenschrijnwerk en vast meubilair
Korte beschrijving:
Binnenschrijnwerk en vast meubilair
Perceel 3: Pleisterwerk, vloeren en schilderwerken
Korte beschrijving:
Pleisterwerk, vloeren en schilderwerken
Perceel 4: HVAC, Sanitair en Brandbestrijding
Korte beschrijving:
HVAC, Sanitair en Brandbestrijding
Perceel 5: Elektriciteit
Korte beschrijving:
Elektriciteit
Perceel 6: Liften
Korte beschrijving:
Liften
Perceel 7: Keukeninrichting
Korte beschrijving:
Keukeninrichting
Perceel 8: Los meubilair
Korte beschrijving:
Los meubilair
Perceel 9: Gordijnen
Korte beschrijving:
Gordijnen
Perceel 10: Signalisatie
Korte beschrijving:
Signalisatie
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: tussen 135000.00 en 275000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie administratieve bepalingen
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie administratieve bepalingen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie administratieve bepalingen
Klasse: Klasse 2 : tot 275.000 EUR, Categorie: N1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/03/2017 - 10:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 50.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het volledige aanbestedingsdossier wordt op aanvraag (via mail naar info@istema.be) digitaal verstuurd via ShareFile mits voorafgaandelijke storting van 50 euro op het rekeningnummer KBC BE02 4470 0018 6140 van ISTEMA nv. Gelieve bij aanvraag uw mailadres op te geven waarnaar het volledige dossier kan worden doorgestuurd.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 31/03/2017 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 31/03/2017 - 10:30
Plaats: VZW Zorg-Saam Zusters Kindsheid Jesu, Onze-Lieve-Vrouwstraat 23 te 9041 Oostakker - t.a.v. dhr. Philippe Verly
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Istema N.V., Voskenslaan 332 te 9000 Gent
Tel. 09/225.32.62 - Email: info@istema.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 03/02/2017

Annonces similaires du BDA :