AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Agentschap Facilitair Bedrijf
Boudewijnlaan 30 bus 60, BE-1000 Brussel
Contact: Team Plaatsing en rapportering
E-mail: aanbestedingen.facilitairbedrijf@kb.vlaanderen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=261408
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
2017/HFB/OA/33068 - dakwerken en maken van nooduitgang + plaatselijke vochtrenovatie.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gemeenschapscentrum De Kam
Adres : Beekstraat 172 - WezembeekOppem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Dakwerken en maken van nooduitgang + plaatselijke vochtrenovatie.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: 2017/HFB/OA/33068 - dakwerken
Korte beschrijving:
Het vervangen van de dakpannen (niet het onderdak of dakstructuur) aan de achterzijde van het gemeenschapscentrum. Deze pannen zijn beschadigd, verzakt,. door ouderdom en kwaliteit van de pan.
Perceel 2: 2017/HFB/OA/33068 - maken van nooduitgang + plaatselijke vochtrenovatie.
Korte beschrijving:
Het maken van een extra nooduitgang in de zijgevel van het gemeenschapscentrum voor de evacuatie van de theaterzaal, opgelegd door de gemeentelijke brandweer omwille van evacuatie
3. Het plaatselijk herstellen van het gevelmetselwerk naast de hoofdingang, dat beschadigd is door opstijgend vocht en bijhorende vries-droog-cycli. De beschadigingen zijn puur esthetisch van aard, aan de binnenzijde van de gevel is geen schadepatroon en zijn geen comfortproblemen.
4. De bestaande kelder onder het podium vertoont sporen van waterinfiltratie ter hoogte van de hoek van de binnenkoer (zie aanduiding op plan). Na diverse herstellingswerken aan de binnenzijde, wenst de eindgebruiker de keldermuur aan de buitenzijde vrij te maken, hier een waterdichting onder de vorm van een cementering te plaatsen en de bouwput terug te vullen. De kelder bevindt zich niet volledig onder het maaiveld, het is een half verzonken kelder.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 16/03/2017 - 09:45
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
16/03/2017 - 09:45
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
16/03/2017 - 09:45
Plaats: Boudewijngebouw - Boudewijnlaan 30 - bus 60 - 1000 Brussel, lokaal 4D04.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Een plaatsbezoek (zie ook art. 0.2 van de technische bepalingen) is mogelijk na telefonische afspraak bij dhr. ivan.bruggeman@derand.be , siteverantwoordelijke - tel. 02 454 86 50, ten laatste 10 kalenderdagen voor opening van de offertes.
Het plaatsbezoek is verplicht. Het attest van plaatsbezoek is toegevoegd als bijlage aan dit bestek. Het ontbreken van het attest leidt tot de onregelmatigheid van de offerte.
Voor het indienen van de offertes is het gebruik van elektronische middelen verplicht.
De offertes worden elektronisch overgelegd via de e-tendering applicatie.
De met elektronische middelen opgestelde offertes moeten in overeenstemming met artikel 52, § 1 van het KB van 15 juli 2011 worden opgesteld. De offertes moeten worden opgemaakt in PDFformaat, of in de formaten zoals vermeld in het bestek.
De offertes worden overgelegd via de etendering internetsite https://eten.publicprocurement.be die de naleving waarborgt van de voorwaarden van artikel 52, § 1 van het KB van 15 juli 2011.
Om het indienen door middel van elektronische middelen toe te lichten werd een zip-file 'Elektronisch_Indienen' toegevoegd.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 02/02/2017