Stad Sint-truiden

Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst "Uitvoeren van herstellingswerkzaamheden aan betonwegen in Sint-Truiden"


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Sint-Truiden
Stadskantoor - Kazernestraat 13, BE-3800 Sint-Truiden
Contact: De heer Bart Clerinx
Tel: +32 11701573 Fax: +32 11701509 E-mail: bart.clerinx@sint-truiden.be
Internet adres(sen): www.sint-truiden.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Raamovereenkomst "Uitvoeren van herstellingswerkzaamheden aan betonwegen in Sint-Truiden" - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Diverse locaties
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het voorwerp van de opdracht betreft het uitvoeren van herstellingswerkzaamheden aan beton-wegen.
De opfracht behelst vooral:
- het insnijden en affrezen van met asfalt overlaagde betonverhardingen (en recyclage indien niet teerhoudend);
- het opbreken van betonverhardingen, soms incl. hun onderfundering en/of fundering;
- het (mogelijk) selectief affrezen van bitumineuze overlagingen met teer als bindmiddel op de betonverharding, incl. storten en/of laten verwerken (bijv. thermisch reinigen) ervan;
- het plaatsen van nieuwe onderfundering/fundering;
- de aanleg van de nieuwe betonverhardingen;
- het dichten van kleine scheuren in betonverhardingen, het vullen van alle voegen;
- de opbraak van lijnvormige elementen en hun rioleringsonderdelen;
- het plaatsen van nieuwe lijnvormige elementen en nieuwe en/of bestaande riolerings-onderdelen;
- het vernieuwen van wegmarkeringen;
- het plaatsen, instandhouden en verwijderen van de werfsignalistie;
- het verwijderen en storten van afval en restmateriaal volgens de bepalingen van onderhavig bestek (de stortkosten en milieuheffingen zijn ten laste van de aanbestedende overheid);
De duurtijd van de raamovereenkomst bedraagt 4 jaren met drie of meer partijen (de 'deelnemers aan de raamovereenkomst'), onverminderd de mogelijkheid van vroegtijdige beëindiging waarover de stad Sint-Truiden in voorkomend geval beschikt.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
In toepassing van artikel 60 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
Een verklaring op erewoord (zie bijlage B) dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan een criminele organisatie, omkoping, fraude of het witwassen van geld;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Idem
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
- Het bijvoegen van een referentielijst van opdrachten uitgevoerd gedurende de laatste 3 jaar. De inschrijver dient minimaal 3 referenties voor te leggen van gelijksoortige opdrachten uitgevoerd gedurende de laatste 3 jaar.
Idem
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/2/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: bestek + inschrijvingsdocumenten
De opdrachtdocumenten kunnen enkel digitaal (gratis) verkregen worden mits een aanvraag te richten aan info.overheidsopdrachten@sint-truiden.be.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 23/2/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 31/1/2017

Annonces similaires du BDA :