AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Torhout
Aartrijkestraat 11/B, BE-8820 Torhout
Contact: Mevrouw Evy Bouckaert
Tel: +32 50221139 Fax: +32 50220580 E-mail: evy.bouckaert@torhout.be
Internet adres(sen): www.torhout.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Onderhoud van groenzones 2017 - 2020
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Torhout
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze dienst betreft het onderhouden van groenzones op diverse plaatsen in Torhout, vanaf medio april 2017, met verlengingen tot medio december 2020.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar de werknemers gevestigd zijn.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of offertes, al naargelang.
* Een uittreksel uit het strafregister of een evenwaardig document uitgereikt door een gerechtelijke of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest, bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of van vereffening verkeert, zijn werkzaamheden heeft gestaakt of een gerechtelijke reorganisatie heeft bekomen, of in een overeenstemmende toestand verkeert als gevolg van een gelijkaardige procedure die bestaat in de nationale wetgevingen en reglementeringen;
- geen aangifte heeft gedaan van zijn faillissement, geen procedure van vereffening of van gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem en niet het voorwerp is van een gelijkaardige procedure bestaande in de nationale wetgevingen en reglementeringen;
- niet veroordeeld is geweest, bij een vonnis dat in kracht van gewijsde is gegaan, voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast;
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
positieve bankverklaring
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Op deze opdracht is een toegangsreservatie van toepassing enkel voor de sociale werkplaatsen. De inschrijver voegt bij de offerte een bewijs van erkenning van sociale werkplaats toe, hierbij dienen te worden begrepen:
- ondernemingen erkend in het kader van het besluit van de Vlaamse regering van 17 december 1999 tot vaststelling van de erkenningsvoorwaarden van de beschutte werkplaatsen
- of ondernemingen erkend in het kader van het decreet van de Vlaamse Gemeenschap van 14 juli 1998 inzake sociale werkplaatsen
* Een lijst van de voornaamste gelijkaardige diensten uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar.
* Een verklaring die de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener tijdens de laatste drie jaren.
* Een verklaring die de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de dienstverlener zal beschikken voor de uitvoering van de diensten.
* Een voorbeeld van planning- en rapporteringdocument dat wordt toegepast voor opmaak van de werkplanning en daaruit volgende rapportering
* erkenning als sociale werkplaats
* minimum 3 gelijkaardige dienst tijdens de laatste 3 jaar
* alle vereiste documenten aanwezig
Vereiste erkenning: G3 (Beplantingen), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 17/3/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
De documenten zijn enkel digitaal ter beschikking. U dient hiervoor een aanvraag te versturen via mail naar evy.bouckaert@torhout.be.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
22/3/2017 - 09:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
22/3/2017 - 09:30
Plaats: stadskantoor, Aartrijkestraat 11B te 8820 Torhout
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 31/1/2017