Stad Torhout

Maaien van wegbermen 2017 - 2020


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Torhout
Aartrijkestraat 11/B, BE-8820 Torhout
Contact: Mevrouw Evy Bouckaert
Tel: +32 50221139 Fax: +32 50220580 E-mail: evy.bouckaert@torhout.be
Internet adres(sen): www.torhout.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Maaien van wegbermen 2017 - 2020
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: diverse wegbermen op grondgebied Torhout
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De dienst betreft het maaien van wegbermen in 2017, met mogelijks 3 verlengingen (tot en met eind 2020).
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
Positieve bankverklaring
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Referentielijst 'werken op openbaar domein': geef jullie ervaring van werken op openbaar domein van de afgelopen 3 jaar met inbegrip van overzicht in welke gemeente, omschrijving van de werken, contactpersoon en contactgegevens u werken hebt uitgevoerd.
3
Vereiste erkenning: G3 (Beplantingen), Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 17/3/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
De documenten zijn enkel digitaal ter beschikking. U dient hiervoor een aanvraag te versturen via mail naar evy.bouckaert@torhout.be.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 22/3/2017 - 09:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 22/3/2017 - 09:00
Plaats: stadskantoor, Aartrijkestraat 11B te 8820 Torhout
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 31/1/2017

Annonces similaires du BDA :