Gemeente Bierbeek

Leveren en plaatsen van telescopische tribune in vrijetijdscentrum De Borre


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Bierbeek
Speelpleinstraat 8, BE-3360 Bierbeek
Contact: De heer Bruno Abts
Tel: +32 16468777 Fax: +32 16461141 E-mail: bruno.abts@bierbeek.be
Internet adres(sen): www.bierbeek.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Leveren en plaatsen van telescopische tribune in vrijetijdscentrum De Borre
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: De Borre, Speelpleinstraat 10 te 3360 Bierbeek
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Leveren en plaatsen van telescopische tribune in vrijetijdscentrum De Borre.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
* Referenties van reeds uitgevoerde gelijkaardige tribunes : plaats, opdrachtgever, bedrag, tijdstip van uitvoering, detailbeschrijving en foto's van het geheel en de onderdelen.
Voor deze Opdracht dienen 3 referentieopdrachten te worden ingediend die voldoen aan de hierna beschreven voorwaarden:
1) Zij moeten betrekking hebben op een elektrisch uitschuifbare zittribune met zetels
2) Het minimale aantal geplaatste theaterzetels op de tribune dient 250 stuks te zijn.
3) De referenties dienen opgeleverd te zijn en de voorlopige oplevering dient te dateren van
na 1 januari 2006.
De referenties dienen te worden gestaafd aan de hand van door de betreffende bouwheer getekende attesten van goede uitvoering en uitgereikt aan de leverancier voor die opdrachten die hij zelf uitvoerde.
Attesten mogen niet ouder dan 6 maand zijn.
Vereiste erkenning: D20 (Metalen schrijnwerk), Klasse 2
D25 (Muur- en vloerbekledingen met uitzondering van marmer-, parket- en tegelwerk), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 40
Criterium 2: Technische kwaliteit, Weging: 40
Criterium 3: Onderhoudsvriendelijkheid, Weging: 10
Criterium 4: Estetisch aspect, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 8/3/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Bestek en plannen kunnen opgevraagd worden bij:
Technieken Advies en Studie (TTAS)
Blekerijstraat 30-001
9000 Gent
09 233 79 30
info@ttas.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 9/3/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 9/3/2017 - 10:00
Plaats: Gemeentehuis, Raadzaal
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 31/1/2017

Annonces similaires du BDA :