Provincie Antwerpen - Departement Logistiek

Brasschaat - Sportcentrum Peerdsbos - vervangen vloer sporthal


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Provincie Antwerpen - Departement Logistiek
Koningin Elisabethlei 22, BE-2018 Antwerpen
Contact: Valeria Lopez
Tel: +32 32406654 E-mail: infrastructuur@provincieantwerpen.be
Internet adres(sen): www.provincieantwerpen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Brasschaat - Sportcentrum Peerdsbos - vervangen vloer sporthal
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Brasschaat - Sportcentrum Peerdsbos
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het ontwerp voorziet in het vervangen van de bestaande sportvloer door een gelijkaardige vloer, zowel in de sporthal als in de aanpalende berging voor het sportmateriaal.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
RSZ attest en fiscaal attest
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
De opdrachtnemer moet voldoen aan de voorwaarden tot erkenning in de ondercategorie D25, klasse 2 of hogere op basis van de kostenraming.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
De opdrachtnemer moet voldoen aan de voorwaarden tot erkenning in de ondercategorie D25, klasse 2 of hogere op basis van de kostenraming.
De inschrijver illustreert zijn competenties aan de hand van minimaal 5 referenties van
soortgelijke projecten uitgevoerd tijdens de laatste 5 kalenderjaren in het binnen-en
buitenland, met inbegrip van de processen-verbaal van de opleveringen (indien reeds
voorhanden).
Daartoe verstrekt de dienstverlener de volgende gegevens :
· datum van oplevering;
· naam en adres van de aanbestedende overheid of opdrachtgever;
· attest van goede uitvoering.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/02/2017 - 18:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 22/02/2017 - 18:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De uitvoeringstermijn is uitgedrukt in werkdagen.
De periode van de uitvoering van de werken is gedefinieerd van 7 juni 2017 tot en met 7 juli 2017 (23 werkdagen). De sportactiviteiten in de sporthal worden in deze
periode stopgezet.
Opgelet:Omdat deze periode gekoppeld is aan de programmatie van het centrum, moet deze strikt gerespecteerd worden.
De opdrachtdocumenten kunnen gratis gedownload worden via e-notification.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 30/01/2017

Annonces similaires du BDA :