Natuurpunt Beheer Vzw

VERNATUURLIJKEN VIJVERS, AFGRAVEN BOUWVOOR, OMVORMEN BOS NAAR GRASLAND EN HEIDE, PLAGGEN EN BESTRIJDEN RODODENDRON IN DE VISBEEKVALLEI


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Natuurpunt Beheer vzw
Coxiestraat 11, BE-2800 Mechelen
Contact: Raf Van Der Veken
Tel: +32 15770174 E-mail: raf.vanderveken@natuurpunt.be
Internet adres(sen): www.natuurpunt.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
VERNATUURLIJKEN VIJVERS, AFGRAVEN BOUWVOOR, OMVORMEN BOS NAAR GRASLAND EN HEIDE, PLAGGEN EN BESTRIJDEN RODODENDRON IN DE VISBEEKVALLEI
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
VERNATUURLIJKEN VIJVERS, AFGRAVEN BOUWVOOR, OMVORMEN BOS NAAR GRASLAND EN HEIDE, PLAGGEN EN BESTRIJDEN RODODENDRON IN DE VISBEEKVALLEI
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
10.000m² kappen/uittrekken; 9.100 m² maaiklaar maken; maaien 3000m²;6000m² plaggen; 7.500m³ afgraven; afbraak, raster aanleg, details in bestek
Geraamde waarde zonder BTW: tussen 80000.00 en 135000.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: G
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: prijs, Weging: 50
Criterium 2: ervaring in gelijkaardige werken, Weging: 30
Criterium 3: plan van aanpak, Weging: 20
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 23/02/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 24/02/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 30/01/2017

Annonces similaires du BDA :