College Van Burgemeester En Schepenen Van De Stad Tienen

Maaien van bermen en afvoeren van bermmaaisel (voor de max.duur van 4 jaar)


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
College van burgemeester en schepenen van de stad Tienen
Grote Markt 27, BE-3300 Tienen
Contact: De heer Michel Tuteleers
Tel: +32 16805700 Fax: +32 16823071 E-mail: michel.tuteleers@tienen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Maaien van bermen en afvoeren van bermmaaisel (voor de max.duur van 4 jaar)
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Diverse plaatsen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Voorwerp van deze diensten : MAAIEN VAN BERMEN MET AFVOER VAN HET BERMMAAISEL
Toelichting deel A: maaien van bermen
deel B : afvoeren van bermmaaisel naar een verwerkingsinstallatie.
zie uitgebreide omschrijving in deel C "Technische bepalingen".
Als bijlage de onderscheidelijke lijsten 1 en 2 van de te maaien bermen.
Het wegenisplan van Tienen is terug te vinden op www.tienen;be
De opdracht gebeurt uitsluitend op afroep.
Plaats van uitvoering : Wegen en veldwegen van de stad Tienen en fusiegemeenten.
Interferentie : TEC/2017/01-EB
Duur van de opdracht : de overeenkomst wordt afgesloten voor een periode van één jaar en treedt in werking de dag na de datum van gunning en kan, behoudens opzeg van een der partijen, 3 maanden voor de vervaldag 3x voor een periode van 1 jaar verlengd worden. Het bestuur heeft het recht de werken stop te zetten indien het voorziene krediet dreigt overschreden te worden.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* - Een RSZ-attest van het voorlaatste afgelegen kwartaal, waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan de voorschriften inzake bijdrage voor de sociale zekerheid en de bestaanszekerheid.
- Een bewijs van erkenning in de gevraagde categorie en klasse.
- Gedetailleerde omschrijving van de machines, inclusief fotomateriaal van de machines in maai- en transportstand, maaibalk, turbine aanzuigslang, laadbak en wendbaarheid van de klepelarm.
- Aantal, model en combinatie, nummerplaten en inschrijvingsbewijs van de in te zetten machines.
- Naam, adres en erkenningsnummer van de verwerkingsinstallatie.
- Bekendmaking van de onderaannemers (indien van toepassing).
- Een bewijs van erkenning in de gevraagde categoreie en klasse voor de onderaannemer(s) (indien van toepassing).
- Bewijs dat de aannemer een verzekering heeft afgesloten teneinde te voldoen aan de aansprakelijkheidsvoorwaarden.
- De bijgevoegde vragenlijst (volledig ingevuld en ondertekend).
- Kwaliteitscertificaten (indien in bezit).
- Milieumanagementcertificaten (indien in bezit).
- Een attest van goed werk van de steden en gemeenten waar de inschrijver de laatste 5 jaar de gemeentewegen heeft gemaaid.
N.B. offertes, niet voorzien van hogervermelde documenten worden als onregelmatig beschouwd.
* Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
* Een geldig ISO 14001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van milieubeheersystemen.
* Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.
* Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de aannemer voor het verlenen van de opdracht beschikt.
* Een geldig EMAS (milieubeheersysteem) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van milieubescherming.
Vereiste erkenning: G3 (Beplantingen), Klasse 5
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 20
Criterium 2: Maaicapaciteit, opzuigkracht en transportcapaciteit van de machine, Weging: 15
Criterium 3: Mogelijkheid om in smalle wegen voor zich uit te maaien en steile taluds van op het wegniveau te maaien, Weging: 15
Criterium 4: Aantal tegelijk inzetbare machines, Weging: 15
Criterium 5: Interventiesnelheid, Weging: 10
Criterium 6: Uitvoeringstermijn, Weging: 10
Criterium 7: Attest van goed werk en van de steden en gemeenten waar de inschrijver de laatste 5 jaar de gemeentewegen heeft gemaaid, Weging: 5
Criterium 8: Certificaten voorleggen (kwaliteit en milieu), Weging: 5
Criterium 9: Transportcapaciteit voor het afvoeren van het bermmaaisel naar de verwerkingsinstallatie, Weging: 5
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 5/4/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek met offerteformulier + bijlagen
Bestek met offerteformulier aan te vragen via mail aan michel.tuteleers@tienen.be en dit tot woensdag 5 april 2017
- is te downloaden op http://cloud.3p.eu/Downloads/1/828/0K/2016
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 6/4/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 6/4/2017 - 11:00
Plaats: Technische Dienst, Industriepark 11 te 3300 Tienen
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/1/2017

Annonces similaires du BDA :