Autonoom Gemeentebedrijf Asse

Bouw scoutslokaal Kasteelstraat te Mollem


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Autonoom Gemeentebedrijf Asse
Gemeenteplein 1, BE-1730 Asse
Contact: De heer Evert De Proost
Tel: +32 24515103 E-mail: evert.deproost@asse.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Bouw scoutslokaal Kasteelstraat te Mollem
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Kasteelstraat (tussen nr. 47 en 49), 1730 Mollem (Asse), afdeling 3 sectie A nrs. 179P, 179K
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het Autonoom Gemeentebedrijf Asse wenst nieuwe lokalen voor de scouts Mollem te bouwen aan de Kasteelstraat te Mollem.
De gebouwen hebben een robuuste afwerkingsgraad en vormen een aangename ruimte voor samenspel.
Bijzondere aandacht dient geschonken aan:
- de verbinding met de achterliggende groenzone;
- de akoestiek (om overlast voor de buurt tot een minimum te beperken).
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Voor een Belgische kandidaat of inschrijver betreft dit de naleving van de fiscale verplichtingen ten opzichte van de FOD Financiën.
* Een bewijs waaruit blijkt dat de ondertekenaar van de offerte wel degelijk de bevoegdheid heeft om te ondertekenen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Kopie van de inschrijving op de lijst van de erkende aannemers, met vermelding van categorie of ondercategorie en klasse.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 16/3/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 100.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Het bestek ligt ter inzage en kan digitaal worden opgevraagd bij:
Naam: Ark architecten
Adres: Kerkstraat 55a te 1701 Itterbeek
Contactpersoon: Arch Peter Leonard
Telefoon: +32(0)2 426 69 41
E-mail: info@arka.be
Een papieren versie van het bestek kan aangekocht worden mits voorafgaandelijke storting van EUR 100,00 op het rekeningnummer van Ark architecten.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 17/3/2017 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 17/3/2017 - 10:30
Plaats: Gemeentehuis, vergaderlokaal B0, 1ste verdieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/1/2017

Annonces similaires du BDA :