AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Dijledal CVBA SO
Vaartkom 1B, BE-3000 Leuven
Contact: De heer Walter Merens
Tel: +32 16252415 Fax: +32 16350371 E-mail: walter.merens@dijledal.be
Internet adres(sen): www.dijledal.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Technisch beheerscontract Werkhuizenstraat - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Werkhuizenstraat 3 en 11 te 3010 Leuven
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Het voorwerp van de opdracht bestaat uit een technisch beheers- en onderhoudscontract voor de technische installaties in Werkhuizenstraat 3 & 11 te 3010 Leuven. Een gebouw met 30 huurappartementen.
1. de elektriciteitsinstallatie
2. de HVAC-installatie (gemeenschappelijke stookplaats)
3. de sanitaire installatie
De opdracht bestaat uit onderhoud, depannage en totale waarborg en heeft een looptijd van 10 jaar.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* In toepassing van artikel 60 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* De Belgische inschrijver dient geen attest van niet-faillissement of soortgelijke toestanden bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
- een bewijs van de afgesloten verzekeringen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- een bewijs van inschrijving in het handelsregister
- de lijst van eventuele onderaannemers met bewijs van erkenning in de vereiste categorie of ondercategorie en klasse (artikel 12). Indien de identificatie nog niet bekend is, zal deze aan de aanbestedende overheid worden bekendgemaakt alvorens een onderaannemer prestaties levert ter uitvoering van de opdracht. De aannemer zal slechts beroep kunnen doen op een niet vermelde onderaannemer na schriftelijk en vooraf-gaand akkoord van het bestuur
- een verklaring betreffende de volledigheid van de diverse disciplines voor technische ondersteuning
- de samenstelling van het team en de samenstelling van het ondersteuningsteam dat met de uitvoering zal worden belast, met opgave van de studie- en beroepsdiploma's
- een lijst met de voornaamste gelijksoortige diensten van de laatste drie jaar
- een verklaring waarin vermeld wordt op welke basis de wijze van kwaliteitsbewaking van de opdracht wordt verzekerd, of de maatregelen die de inschrijver hanteert inzake kwaliteitscontrole
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Kwaliteit van de verstrekte dienst, Weging: 40
Criterium 2: Prijs, Weging: 60
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/2/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Gratis te bekomen via bestekken@dijledal.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
21/2/2017 - 14:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 26/1/2017