Gemeente Hamme

Uitnodiging tot indienen offerte - Heraanleg fietspaden Ardoystraat - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Hamme
Marktplein 1, BE-9220 Hamme
Tel: +32 52475511 Fax: +32 52475579 E-mail: info@hamme.be
Internet adres(sen): www.hamme.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Heraanleg fietspaden Ardoystraat - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Ardoystraat
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht omvat in hoofdzaak volgende werken :
-Opbraak en herstel van beschadigde riolering : enkel op aanduiding van het opdrachtgevend bestuur.
-Voorbereidende opbraakwerken van bestaande verhardingen en riolering met de aansluitingen.
-Aanleg van gescheiden riolering met huisaansluitingen en straatkolken.
-Renovatie van waterloop met betonnen kokers en vernieuwing van de in- en uitstroom.
-Herstel van rijweg in KWS op een fundering van schraal beton.
-Vernieuwen van kruispunt in KWS op fundering van cementgebonden steenslag.
-Plaatsing van prefab betonnen drempelelementen op fundering van schraal beton.
-Aanleg van weggoten, kantstroken en trottoirbanden.
-Aanleg van fietspad in beton op steenslagfundering type I.
-Accentuering fietsstroken op betonverharding in rode kunstharsmarkeringslaag.
-Realisatie van de afwateringsgrachten.
-Aanleg van groenaanplantingen en straatmeubilair.
-Aanleg van bermen in betonstraatstenen op schraalbetonfundering.
-Uitrusting met markering en signalisatie.
-Herstel van diverse verhardingen.
-Frezen en overlaag van rijwegtoplaag in KWS.
-De taken uit te voeren door de aannemer cfr. KB van 25/01/01 inzake tijdelijke en mobiele bouwplaatsen en project veiligheids- en gezondheidsplan.
De uitvoering van de opdracht gebeurt in twee fasen.
Het kruispunt (Kruisbeeldstraat-Moerheide-Ekelbeke-Ardoystraat) wordt in een afzonderlijke fase uitgevoerd met een bindende deeltermijn van 15 werkdagen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
* De aanbestedende overheid vraagt voor de Belgische inschrijvers zelf de volgende documenten op:
-Attest inzake sociale zekerheid en het bijbehorend attest "inhoudingsplicht artikel 30bis"
-Attest niet-faillissement
-Fiscaal attest inzake directe belastingen en BTW.
De inschrijver voegt bij zijn offerte (i) een uittreksel uit het strafregister dat betrekking heeft op de inschrijver zelf indien deze een rechtspersoon is en (ii) een uittreksel uit het strafregister dat betrekking heeft op de natuurlijke persoon die de offerte voor de inschrijver ondertekent.
Deze uittreksels dienen niet ouder dan 3 maanden te zijn.
Door in te schrijven verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden zoals bedoeld in artikel 61 §1 en §2 enkel in zoverre de inlichtingen of documenten betreffende de uitsluitingsgevallen waarop de verklaring slaat, voor de aanbestedende overheid kosteloos toegankelijk zijn via elektronische middelen als bedoeld in artikel 60, § 1.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 75
Criterium 2: Technische kwaliteit en flexibiliteit, Weging: 25
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 22/2/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek,bijlagen,inschrijvingsformulier,samenvattende meetstaat en plannen
De opdrachtdocumenten zijn enkel digitaal verkrijgbaar via het in de aankondiging vermelde link.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 1/3/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 1/3/2017 - 10:00
Plaats: Gemeentehuis, Marktplein 1, 9220 Hamme, trouwzaal
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/1/2017

Annonces similaires du BDA :