Gemeente Koksijde

Renovatie feestzaal Witte Burg


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Koksijde
Zeelaan 303, BE-8670 Koksijde
Contact: De heer Wesley Dorné
Tel: +32 58533062 Fax: +32 58533116 E-mail: wesley.dorne@koksijde.be
Internet adres(sen): www.koksijde.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Renovatie feestzaal Witte Burg
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Witte Burg
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Renovatie feestzaal Witte Burg
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijk akkoord aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen.
Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
Bij gunning aan een combinatie van inschrijvers moet deze combinatie een rechtsvorm aannemen waarbij voor ieder van de deelnemers afzonderlijk de beantwoording aan deze selectiecriteria aangetoond wordt.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Teneinde de financiële en economische draagkracht van de kandidaten na te gaan moeten bij de offerte volgende documenten worden gevoegd :
 bewijs van verzekering tegen beroepsrisico's; met opgave van het bedrag waarvoor hij verzekerd is naar Belgisch recht, en met inbegrip van zijn tienjarige aansprakelijkheid;
 een passende bankverklaring, waaruit duidelijk de financiële capaciteit en de betrouwbaarheid van de dienstverlener blijkt;
Bij gunning aan een combinatie van inschrijvers :
 moet deze combinatie een rechtsvorm aannemen waarbij ieder van de deelnemers hoofdelijk aansprakelijk is voor de totale contractsom ;
 zal ten minste 1 van de deelnemers afzonderlijk beantwoorden aan deze selectiecriteria ;
 max. 30% van de opdracht mag uitbesteed worden aan derden (onderaanneming). De keuze van de onderaannemer dient vooraf ter goedkeuring voorgelegd te worden aan de aanbestedende overheid.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zeer gedetailleerde beschrijvingen en/of foto's van de te leveren producten, waarvan op verzoek van het bestuur de echtheid moet kunnen worden bevestigd. Hiermee bedoelen we geenszins een volledige catalogus, maar een duidelijke productgebonden omschrijving. Voorstellen die niet voldoen aan de gestelde minimumvereisten worden geweerd. Aan de hand van de meegestuurde documentatie kunnen we nagaan of het aanbod voldoet aan alle eisen.
Vereiste erkenning: D1 (Ruwbouwwerken en onder kap brengen van gebouwen), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 3/3/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het dossier wordt gratis ter beschikking gesteld met het verzoek terug te bezorgen indien geen offerte wordt ingediend
of is aan te kopen mits betaling van EUR 121,00 over te schrijven op rekening nummer 380 0105774 18 van
BV BVBA architectenvennootschap DEPLA met vermelding van 201210 gevolgd door het BTW nummer voor facturatie.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 6/3/2017 - 14:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 6/3/2017 - 14:00
Plaats: Dienst Technisch Bureau
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 24/1/2017

Annonces similaires du BDA :