Intercommunale Slib En Vuilverwijdering Antwerpse Gemeenten (isvag)

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Leidingwerken LUVO voor ovenlijn 1 en 2


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Intercommunale Slib en Vuilverwijdering Antwerpse Gemeenten (ISVAG)
Boomsesteenweg 1000, BE-2610 Wilrijk
Contact: Mevrouw Andrea Schonken
Tel: +32 38772855 Fax: +32 38870928 E-mail: andrea.schonken@isvag.be
Internet adres(sen): www.isvag.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Leidingwerken LUVO voor ovenlijn 1 en 2
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Intercommunale Slib en Vuilverwijdering Antwerpse Gemeenten (ISVAG), Boomsesteenweg 1000 te 2610 Wilrijk
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
1.1 Inleiding
Om de verbranding en doorzet over het jaar heen te optimaliseren werd een LUVO geplaatst op beide lijnen. (luchtvoorverwarmer). Hierdoor zal de relatieve vochtigheid van de drooglucht dalen en zelfs bij nat weer de lucht nog steeds het afval kunnen drogen. Dit is vooral belangrijk bij laag calorisch afval. Zo zal de installatie beter kunnen omgaan met moeilijke momenten zoals slecht weer en geen of weinig grof vuil.
De opdracht bestaat erin het leidingnetwerk en appendages van de bestaande stoomketels van ISVAG naar de LUVO's en naar de ontgasser te leveren en te installeren volgens de indicatieve iso's.
1.2 Battery limits
- De DN25 PN63 flens op de stoomketel van lijn 1
- De DN25 PN63 flens op de stoomketel van lijn 2
- De DN40 PN16 flens op de LUVO van lijn 1
- De DN40 PN16 flens op de LUVO van lijn 2
- De DN25 PN16 flens op de LUVO van lijn 1
- De DN25 PN16 flens op de LUVO van lijn 2
- De DN25 PN16 leiding op de ontgasser F-425 van Electrabel
1.3 Planning
Omdat de intakkingen op de stoomketels enkel gemaakt kunnen worden tijdens een stilstand zullen deze uitgevoerd worden op verschillende momenten. De intakking op lijn 1 zal gebeuren door derden tijdens de stilstand van maart 2017.
De inschrijver dient een zo kort mogelijke planning op te geven voor het uitvoeren van de installatiewerken aansluitend op de stilstand van lijn 1 in maart 2017 en in een tweede fase tijdens de stilstand van lijn 2 in september 2017.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid, tot en met diegene die slaan op het voorlaatste afgelopen kalenderkwartaal vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of voor de ontvangst van de offertes, overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar de werknemers gevestigd zijn.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 moet de kandidaat of inschrijver bij zijn aanvraag tot deelneming of zijn offerte een attest toevoegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn beroepsmatige fiscale verplichtingen overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is. Het attest heeft betrekking op de laatste afgelopen fiscale periode vóór de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming of offertes, al naargelang.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
* De recentste jaarrekeningen of de neergelegde jaarrekeningen, indien de wetgeving van het land van de kandidaat of inschrijver deze neerlegging voorschrijft, waaruit de gezonde financiële situatie bijkt.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een geldig ISO 9001 (versie 2008) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.
* Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
* Het bewijs van de inschrijving van de kandidaat of inschrijver in het beroeps- of handelsregister overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd is. Het bewijs wordt geleverd door een attest, of, bij ontstentenis, door een verklaring onder eed.
* De omschrijving van het gedeelte van de opdracht dat de dienstverlener eventueel in onderaanneming wil geven.
* Een lijst van werken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
Vereiste erkenning: L1 (Leidingen plaatsen), Klasse 2
K (Mechanische uitrustingen), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 70
Criterium 2: Kwaliteit, Weging: 30
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 7/2/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Gelieve te mailen naar aanbestedingen@isvag.be. Het bestek met bijhorende bijlagen ontvangt u per kerende.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 8/2/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/1/2017

Annonces similaires du BDA :