AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Blankenberge
J.F. Kennedyplein 1, BE-8370 Blankenberge
Contact: De heer Dirk Dewulf
Tel: +32 50636704 Fax: +32 50636404 E-mail: bodi@blankenberge.be
Internet adres(sen): www.blankenberge.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
BODI. Aankoop en exploitatie van kerstverlichting
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht heeft tot doel het aankopen van diverse kerstornamenten, kerstmotieven, LED- slingers en Tubelights, inclusief de exploitatie (plaatsing, onderhoud, herstel, wegname en stockage) er van gedurende een periode van 4 opeenvolgende jaren.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011
- ingevulde en ondertekende bankverklaring
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- Een lijst van de voornaamste (naar aard en omvang) gelijkaardige diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De diensten worden vergezeld door minstens 3 verklaringen van goede uitvoering, ondertekend door de leidend ambtenaar van de bevoegde autoriteit of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door attesten van de afnemer of, bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de dienstverlener. De coördinaten (adres, telefoonnummer en e-mailadres) van deze partijen worden eveneens vermeld;
- Een lijst met opgave van de al dan niet tot de onderneming behorende technici die belast zijn met de plaatsing en het herstel van de goederen. De lijst dient te bestaan uit minstens 6 technici die beschikken over een attest BA4 (attesten van onderaannemers of hun personeel zijn eveneens toegelaten);
- Een verklaring dat de inschrijver over de nodige werktuigen, materieel en technische uitrusting beschikt zodat de opdracht op een vlotte en professionele wijze wordt uitgevoerd tot tevredenheid van de aanbestedende overheid;
Hiertoe worden bij de inschrijving minstens volgende documenten toegevoegd:
- vanaf eindejaarsperiode 2014-2015 t/m eindejaarsperiode 2016/2017 dienen:
a) voor een totaalbedrag van minstens 800.000,00 EUR BTW inb. aan gelijkaardige opdrachten te zijn uitgevoerd. Aan te tonen door (verklaring bij) bovengenoemde attesten
b) in totaal minstens 20 ornamenten zijn geplaatst en geëxploiteerd (iedere herplaatsing geldt als een afzonderlijke plaatsing - vb. 2 jaren een bepaald ornament op dezelfde locatie (her)plaatsen geldt als 2 plaatsingen). Aan te tonen door bovengenoemde attesten en eventueel foto's.
c) in totaal minstens 1000 bomen van LED slingers zijn voorzien en geëxploiteerd (iedere herplaatsing geldt als een afzonderlijke plaatsing - vb. 2 jaren LED slingers in dezelfde boom (her)plaatsen geldt als 2 plaatsingen). Aan te tonen door (verklaring bij) bovengenoemde attesten en eventueel foto's.
d) in totaal minstens 500 kerstpanelen (als overspanning of op paal) zijn geplaatst en geëxploiteerd (iedere herplaatsing geldt als een afzonderlijke plaatsing - vb. 2 jaren hetzelfde paneel op dezelfde locatie (her)plaatsen geldt als 2 plaatsingen). Aan te tonen door (verklaring bij) bovengenoemde attesten en eventueel foto's.
- BA4 -attesten op naam van personeel eigen aan de inschrijver of zijn onderaannemer(s). Bij afvloeien van één of meerdere personeelsleden met BA4 attest dient onverwijld een BA4 attest van de vervangende personeelsleden te worden bezorgd aan de opdrachtgever
- Een verklaring dat de inschrijver over de nodige werktuigen, materieel en technische uitrusting beschikt zodat de opdracht op een vlotte en professionele wijze wordt uitgevoerd tot tevredenheid van de aanbestedende overheid, in het bijzonder dat de inschrijver de beschikking heeft (eigendom of huur) over de nodige hoogtewerkers met voldoende korfbereik; bijgevolg kunnen er geen bijkomende kosten in rekening kunnen worden gebracht bij de uitvoering van de opdracht;
Opmerking: de opdrachtgever heeft het recht en de mogelijkheid om de financiële situatie van de inschrijvers via specifieke databanken na te gaan. Tegenstijdigheden kunnen leiden tot nietigheid van de inschrijving
zie Technische bekwaamheid - vereiste bewijsstukken (selectiecriteria)
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 60
Criterium 2: Esthetische waarde, Weging: 40
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 23/2/2017 - 15:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Bestek gratis te verkrijgen via het webportaal of op eenvoudige vraag via dirk.dewulf@blankenberge.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
28/2/2017 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
28/2/2017 - 10:30
Plaats: Technische Dienst, Scharebrugstraat 110
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/1/2017