AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Maria Boodschap Brussel Annuntiaten
Naamsesteenweg 355, BE-3001 Heverlee
Contact: Annemie Aernouts
Tel: +32 16399018
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=259897
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitbreiding G.V. Basisschool Maria Boodschap - Afbraak-Nieuwbouw en verbouwingswerken - perceel LIFT
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Vlaamsesteenweg 155, 1000 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Uitbreiding G.V. Basisschool Maria Boodschap - Afbraak-Nieuwbouw en verbouwingswerken - perceel LIFT
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
RSZ-attest 3de kwartaal 2016
Fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten conform art. 63 KB Plaatsing
overheidsopdrachten klassieke sectoren
Uittreksel uit het strafregister dat op datum van de opening van de inschrijvingen niet ouder is dan 6
maand
Getuigschrift geen faillissement dat op datum van de opening van de inschrijvingen niet ouder is dan 6
maand
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: N1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 27/02/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 121.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bedrag van 121.00 EUR, BTW 6 % en verzendingskosten nbegrepen, te storten op rekeningnummer BE56 7755 2609 5988 van nv studieburo De Klerck, Oud-Strijderslaan 14, 8200
Brugge met vermelding van D6812/050 + BTW nummer
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
28/02/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
28/02/2017 - 11:00
Plaats: H. Hart Heverlee, vergaderzaal, Naamsesteenweg 355, 3001 Heverlee
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
uitvoeringstermijn : 60 werkdagen
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 20/01/2017