Gemeente Kontich

Buitengewoon groenonderhoud pleinen en parken


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Kontich
Gemeenteplein 1, BE-2550 Kontich
Contact: De heer Luc Straus
Tel: +32 34519281 Fax: +32 34519296 E-mail: luc.straus@kontich.be
Internet adres(sen): www.kontich.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
buitengewoon groenonderhoud pleinen en parken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Gemeentelijke Technische Dienst, Blauwesteenstraat 81 A te 2550 Kontich
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Bedoeling is twee maal per jaar een groenonderhoud te doen van (speel)pleinen en parken. De eerste beurt moet uitgevoerd worden in april/mei, de tweede beurt zal indien nodig gebeuren op afroep in de loop van augustus/september.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.
Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet die verband houdt met de opdracht, over de laatste drie boekjaren.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van de voornaamste gelijkaardige werken uitgevoerd tijdens de laatste vijf jaar, en gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering.
Een verklaring die de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de aannemer zal beschikken voor de uitvoering van het werk.
Een verklaring die de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de onderneming en de omvang van het kader weergeeft tijdens de laatste drie jaren.
Een afzonderlijk document waarin de inschrijver beschrijft hoe hij het werk zal uitvoeren rekening houdend met het veiligheids- en gezondheidsplan (VGP) en een afzonderlijke prijsberekening voor de door het VGP bepaalde preventiemaatregelen.
Vereiste erkenning: G3 (Beplantingen) , Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Kwaliteit, Weging: 10
Criterium 3: Uitvoeringstermijn, Weging: 20
Criterium 4: Aangeboden korting, Weging: 10
Criterium 5: Milieuvriendelijkheid, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 27/2/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 28/2/2017 - 11:01
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 28/2/2017 - 11:01
Plaats: Gemeentelijke Technische Dienst
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 18/1/2017

Annonces similaires du BDA :