Vzw Impuls

Uitbreiding basisschool met 3 klaslokalen en fietsenberging - perceel CVVS


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Impuls
Sint-Salvatorstraat 14a, BE-9000 Gent
Tel: +32 92337864 
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=260040
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitbreiding basisschool met 3 klaslokalen en fietsenberging - perceel CVVS
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Sint-Margrietstraat 33, 9000 Gent
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Uitbreiding basisschool met 3 klaslokalen en fietsenberging - perceel CVVS
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
RSZ-attest 3de kwartaal 2016
Fiscaal attest uitgereikt in het kader van overheidsopdrachten conform art. 63 KB Plaatsing
overheidsopdrachten klassieke sectoren
Uittreksel uit het strafregister dat op datum van de opening van de inschrijvingen niet ouder is dan 6
maand
Getuigschrift geen faillissement dat op datum van de opening van de
inschrijvingen niet ouder is dan 6 maand
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: D17, D18
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 23/02/2017 - 12:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 154.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bedrag van 154.00 EUR, BTW 6 % en verzendingskosten inbegrepen, te
storten op rekeningnummer BE56 7755 2609 5988 van nv Studieburo De Klerck, Oud-Strijderslaan 14, 8200
Brugge met vermelding van D7277/010 + BTW nummer
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 24/02/2017 - 09:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
uitvoeringstermijn : 100 werkdagen
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 18/01/2017

Annonces similaires du BDA :