Vzw Impuls

Uitbreiding basisschool met 3 klaslokalen en fietsenberging


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
vzw Impuls
Sint-Salvatorstraat 14 a, BE-9000 Gent
Tel: +32 92337864 
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=259971
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitbreiding basisschool met 3 klaslokalen en fietsenberging
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: VBS De Mozaïek, Sint-Margrietstraat 33, 9000 Gent
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Uitbreiding basisschool met 3 klaslokalen en fietsenberging
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Registratie attest ; RSZ-attest toevoegen; uittreksel uit het strafregister toevoegen; attest van niet-faillissement toevoegen, attest FOD financiën toevoegen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning : klasse 3 - categorie D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 23/02/2017 - 09:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 270.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Digitale versie : gratis
Indien u een gratis digitale versie wenst te bekomen, gelieve contact op te nemen met Sabine Lebbe.
Hard copy : 270 ? (inclusief digitale versie)
Het dossier is verkrijgbaar bij : De Vloed Architects bvba - Part of Detoo, Laarnebaan 106a, 9070 Heusden-Destelbergen, alle werkdagen tussen 09.00 u en 16.00 u. Betaling van het dossier gebeurt vooraf door overschrijving op volgende rekening van De Vloed Architects bvba, bij verzending van het dossier, nl. KBC IBAN BE44 4483 6143 6145 - BIC KREDBEBB. Bij afhaling van het dossier gebeurt betaling contant (gepast geld) na telefonische bestelling. Bij storting, gelieve bewijs van storting door te mailen naar Sabine Lebbe met vermelding van dossiernummer. (Sabine.lebbe@devloed.be)
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 24/02/2017 - 09:30
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 18/01/2017

Annonces similaires du BDA :