Gemeente Bornem

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Onderhoud en beheer van de gemeentelijke regen- en rioolwaterinfrastructuur


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Bornem
Hingenesteenweg 13, BE-2880 Bornem
Contact: De heer Yves Lenaerts
Tel: +32 38906920 Fax: +32 38906929 E-mail: yves.lenaerts@bornem.be
Internet adres(sen): www.bornem.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Onderhoud en beheer van de gemeentelijke regen- en rioolwaterinfrastructuur
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Bornem grondgebied, Bornem te 2880 Bornem
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdrachtgever is op zoek naar een partner die het onderhoud en het beheer van de gemeentelijke regen- en rioolwaterinfrastructuur voor zijn rekening neemt, zonder dat hiervoor een eigendomsoverdracht gebeurt. De vergoeding zal gebeuren op basis van werkelijk gepresteerde uren en facturen van onderaannemers die in opdracht van de dienstverlener mee aan de uitvoering van deze opdracht werkten.
Taken die onder deze opdracht kunnen vallen (niet limitatief):
- Het aanleveren van hydraulische adviezen
- Het bijstaan van de gemeente in de realisatie van het meerjaren investeringsprogramma voor de rioleringen. Het opvolgen van de voortgang, opmaken van ramingen en eventueel ontwerpen, indien van toepassing het aanvragen van subsidies,.
- Het samen met de gemeente uitstippelen van het IBA beleid en dit ook uitvoeren (plaatsen van de IBA's door een onderaannemer)
- Het opvolgen van werven indien er rioleringswerk in vervat zit op vraag van de gemeente, nazicht van de vorderingsstaten
- Het onderhouden en herstellen indien nodig van alle gemeentelijke pompinstallaties
- Het ruimen en inspecteren van rioleringen op vraag of op eigen initiatief na akkoord van de gemeente
- Realiseren van huisaansluitingen op vraag van de gemeente
- Alle rapportage naar hogere overheid (bv VMM) voor wat betreft watergebonden zaken
- Opvolgen van de actuele visie omtrent rioolwater, waterzuivering, regenwater,. en dit toepassen in de adviezen die gegeven worden aan de gemeente
- Minimaal maandelijkse overlegvergadering waarop alle lopende dossiers besproken worden
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 17/2/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Selectieleidraad 'Oproep tot aanvraag tot deelneming'
De selectieleidraad kan worden aangevraagd door een mail te zenden aan 'werken@bornem.be'. Hierin worden alle voorwaarden beschreven voor deelneming.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 20/2/2017 - 14:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 17/1/2017

Annonces similaires du BDA :