AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Vrij Kleuter- en Lager Onderwijs - Kuurne vzw
Gen. Eisenhowerstraat 8, BE-8520 Kuurne
Contact: Porteman Piet
Tel: +32 56707670 Fax: +32 56707671 E-mail: info@pparchitecten.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=259632
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
renovatie sanitair
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
renovatie sanitair
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Een verklaring op erewoord dat de inschrijver :
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen van geld;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeerd;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeel is geweest voor misdrijf dat de professionele integriteit aantast;
- bij zijn beroepsuitoefening geen ernstige fout heeft begaan;
- in orde is met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen;
- in orde is met de betaling van belastingen;
- zich niet schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen bij het verstrekken van deze inlichtingen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passen bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB dd. 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: D1, D10, D11, D12, D13, D16, D17, D18
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 14/02/2017 - 11:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 118.65 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: door overschrijving op rekening nr. BE 3850 1145 1925
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
14/02/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 16/01/2017