Karel De Grote Hogeschool Vzw

Uitnodiging tot indienen offerte - Preventief onderhoud liften en interventies op de campussen van de Karel de Grote Hogeschool


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Karel de Grote Hogeschool VZW
Brusselstraat 45, BE-2018 Antwerpen
Contact: Mevrouw Laurette Goossens
Tel: +32 36131338 E-mail: aankoop@kdg.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Preventief onderhoud liften en interventies op de campussen van de Karel de Grote Hogeschool - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Diverse campussen van de Karel de Grote Hogeschool (zie opdrachtdocument 3. Technische bepalingen)
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Preventief onderhoud liften en interventies op de campussen van de Karel de Grote Hogeschool
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie opdrachtdocument
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie opdrachtdocument
zie opdrachtdocument
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie opdrachtdocument
zie opdrachtdocument
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Service & kwaliteit, Weging: 50
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 6/2/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: De opdrachtdocumenten kunnen verkregen worden door een mail te sturen naar aankoop@kdg.be
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 7/2/2017 - 12:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist:
Elke inschrijver is verplicht zich ter plaatse te begeven voor het opmaken van zijn bieding en de installatie grondig te onderzoeken, teneinde zich rekenschap te kunnen geven van de aard, de omvang en de moeilijkheidsgraad van de werken en aldus zijn prijs te kunnen opmaken.
De offerte dient een ondertekend attest van plaatsbezoek te bevatten. U vindt dit attest in bijlage van het bestek terug. Gelieve dit attest mee te brengen naar het plaatsbezoek.
De inschrijver kan zich later niet beroepen op onvoldoende kennis van de bestaande toestand. Hij wordt verondersteld zijn plannen aandachtig te hebben onderzocht om zijn inschrijvingssom te kunnen vaststellen met volledige kennis van zaken.
Door het feit van zijn inschrijving wordt de inschrijver geacht voorafgaandelijk kennis te hebben genomen van de werfplek, zodat er dienaangaande geen aanleiding bestaat tot het indienen van verrekeningen, behoudens de toegestane meerwerken.
De rondgang zal plaatsvinden tussen 23 en 27 januari 2017. De exacte datum en het exacte uur zullen ten laatste op 18 januari worden meegedeeld.
Gelieve volgende persoon te contacteren voor bevestiging van deelname aan het plaatsbezoek: Luc Van de Wouwer; tel: +3235022197, email: luc.vandewouwer@kdg.be
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/1/2017

Annonces similaires du BDA :