Cvba Providentia

Reconversie van CV-installaties 22 eengezins- en 24 duplexwoningen


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
cvba Providentia
Brusselsesteenweg 191, BE-1730 Asse
Contact: De heer Oscar De Vet
Tel: +32 24541780 Fax: +32 24523525 E-mail: Oscar.devet@providentia.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Reconversie van CV-installaties 22 eengezins- en 24 duplexwoningen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Essene - gemeente Affligem; straat: Bocht
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De opdracht betreft volgende werken: demonteren en verwijderen van bestaande gasgestookte warmeluchtverwarming; leveren, plaatsen en indienststellen van nieuwe verwarmingsinstallatie met hoogrendements condenserende gaswandketel met radiatoren; elementaire afwerkingen en herstellingen.
De Ketels en kamerthermostaten worden geleverd door opdrachtgevend bestuur.
Herhaling van soortgelijke werken:
De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor soortgelijke werken 1 of meerdere keren te herhalen bij onderhandelingsprocedure zonder bekendmaking (art. 26, § 1, 2?, b van de wet van 15 juni 2006).
Het maximumplafond van alle herhalingsopdrachten: maximaal 350 woningen waarbij het totaalbedrag het Europese drempelbedrag niet overschrijdt
Voorwaarden voor de herhalingsopdracht(en):
- herhalingsopdrachten kunnen binnen 3 jaar na het versturen van de bestelbrief van de oorsprongkelijke opdracht worden besteld.
- er staat geen limiet op het aantal herhalingen.
- het offertebedrag van één herhalingsopdracht is voor 90% gebaseerd op de eenheidsprijzen van de oorsprongkelijke opdracht
- het offertebedrag van één herhalingsopdracht is maximaal 1,65 keer het offertebedrag van de oorsprongkelijke opdracht.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
22 eengezinswoningen en 24 duplexwoningen
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Attest van in orde zijn met de betaling van de sociale zekerheidsbijdragen.
* Attest van in orde zijn met de betaling van de belastingen.
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 61 §§ 1 en 2 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
De inschrijver voegt een compleet ingevulde en door de bank ondertekende bankverklaring toe conform bijlage 3 van het kb van 15 juli 2011, en dit op straffe van nietigheid aan de klant.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Een lijst van de voornaamste gelijkaardige werken op projectbasis uitgevoerd tijdens de laatste vijf jaar, en gestaafd door getuigschriften van goede uitvoering.
De referenties moeten betrekking hebben op gelijkaardige werken op projectmatige basis telkens bij meer dan 5 woningen.
De inschrijver voegt de gevraagde verklaringen en/of bewijzen toe aan zijn inschrijving, en dit op straffe van nietigheid aan de klant.
Vereiste erkenning: D17 (Centrale verwarming, thermische installaties), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/2/2017 - 13:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek en plannen
Verzendkosten : EUR 25,00
Het bijzonder bestek voor deze opdracht wordt kostenloos aan de kandidaat-inschrijvers per mail overgemaakt na eenvoudige aanvraag via e-mail: info@providentia.be met vermelding van bestek-referentie RCVI-5.
Op uitdrukkelijke verzoek en na overschrijving van EUR 25,00 op de postrekening IBAN BE 51 0000 0018 0862 Bic BPOTBEB1 (overschrijvingsbewijs door te mailen naar info@providentia.be) wordt eveneens een afgedrukt exemplaar per post overgemaakt.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 21/2/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 21/2/2017 - 11:00
Plaats: Burelen van Providentia cvba, Brusselsesteenweg 191, 1730 Asse
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/1/2017

Annonces similaires du BDA :