Aquafin Nv - Directie Asset Management

A1318001 - Tervuren, vervangen PS door gravitaire leiding


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Aquafin NV - Directie Asset Management
Dijkstraat 8, BE-2630 Aartselaar
Contact: Directie Asset Management
Dhr. Bart Van Eygen
Tel: +32 34504511 Fax: +32 34583020 E-mail: aanbestedingen@aquafin.be
Internet adres(sen): www.aquafin.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
A1318001 - Tervuren, vervangen PS door gravitaire leiding
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Tervuren
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
A1318001 - Tervuren, vervangen PS door gravitaire leiding
Voorwerp van de opdracht en uit te voeren werken
o Cameraonderzoek voor aanvatting werken
o Reinigen collector 800/1200 en slib verwijderen
o Tijdelijke aansluiting woning nr. 21
o Pompinstallatie en overpompen rioolwater
o Bronbemaling plaatsen
o Rioolafsluiters plaatsen
o Afbraakwerken wegenis, hagen , afsluitingen, bestaande pompput en riolering
o Supprimeren elektrisch bord pompen pompput
o Uitvoeren Berlinerwand
o Tijdelijke bypass riolering
o Betonwerken nieuwe waterdichte verbindingsput
o Aanpassen bestaande riolering aan nieuwe verbindingsput
o Nieuwe afsluitingen en hagen
o Nieuwe verhardingen wegenis
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Er dient voldaan te worden aan de sociale zekerheidsverplichtingen. Voor meer informatie zie bestek.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Erkenning van de aannemer in categorie C1, klasse 2.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 10/02/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 10/02/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Uitvoeringstermijn : 70 kalenderdagen
Het bestek is gratis te downloaden via de website van Aquafin onder het luik 'Opdrachten voor technische partners'
met een link naar het e-tendering platform en kan mits expliciete aanvraag via asadmin@aquafin.be en met
duidelijke vermelding van de contactgegevens (naam en adres) op elektronische drager aangevraagd worden.
De offertes mogen enkel elektronisch ingediend worden.
Verplicht plaatsbezoek op 23/01/2017 van 10u tot 11u30, na afspraak met Ernest Gils, tel. 03/450.47.70.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/01/2017

Annonces similaires du BDA :