AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Vrij CLB regio Gent VZW
Holstraat 95, BE-9000 Gent
Contact: De Koning Pierre Marie
Tel: +32 470864482 Fax: +32 92778399 E-mail: pietdk@pandora.be
Internet adres(sen): www.vclbgent.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
CLBMAAN12/13 lot binnenafwerking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Halvemaanstraat 94 9040 Sint-Amandsberg
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Renovatiewerken - lot binnenafwerking van gebouw in Halvemaanstraat 94 te 9040 Sint-Amandsberg
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 237914.45 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie document openbare aanbesteding CLBMAAN12/13 lot binnenafwerking verkrijgbaar op adres in bijlage A
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie document openbare aanbesteding CLBMAAN12/13 lot binnenafwerking verkrijgbaar op adres in bijlage A
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Zie document openbare aanbesteding CLBMAAN12/13 lot binnenafwerking verkrijgbaar op adres in bijlage A
Klasse: Klasse 2 : tot 275.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 17/02/2017 - 17:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 100.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Dossier af te halen op kantoor mits contante op voorafgaande betaling op IBAN: BE75 4469 6310 4151 - BIC:KREDBEBB - op naam van GDR-architecten (na telefonische verwittiging) Verzendingskosten: 15 euro
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
21/02/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
21/02/2017 - 10:00
Plaats: Vrij CLB regio Gent, Holstraat 95 9000 Gent, vergaderzaal Piramide gelijkvloers
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: Openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Dossier en nadere inlichtingen zijn te verkrijgen bij GDR-architecten BVBA, Adolf Samuelstraat 22 te 9050 Gentbrugge - Tel: 09 331 57 90
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 13/01/2017