AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Zonhoven
Kerkplein 1, BE-3520 Zonhoven
Contact: De heer Joeri Daenen
Tel: +32 11810584 Fax: +32 11818124 E-mail: joeri.daenen@zonhoven.be
Internet adres(sen): www.zonhoven.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Leveren en plaatsen speeltoestellen 2017 - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: diverse locaties
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De gemeente Zonhoven wenst over te gaan tot de kwaliteitsvolle ontwikkeling van acht speelterreinen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
- Documentatie op A4-formaat bij te voegen met een technische beschrijving en foto's of ontwerptekeningen van de aangeboden toestellen.
- Een verklaring van overeenstemming of homologatie met de Europese norm EN 1176.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 35
Criterium 2: Speelfuncties, Weging: 12
Criterium 3: Variatie, Weging: 6
Criterium 4: Attractiewaarde, Weging: 6
Criterium 5: Mogelijkheid tot interactie, Weging: 6
Criterium 6: Garantie vaste constructie, Weging: 15
Criterium 7: Garantie op klimnetten en bewegende onderdelen, Weging: 5
Criterium 8: Leveringstermijn, Weging: 10
Criterium 9: Toegankelijkheid voor kinderen met handicap of functiebeperking, Weging: 5
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 7/2/2017 - 09:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 10.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Verzendkosten : EUR 5,00
Om het bestek te bekomen dient u EUR 15,00 te storten op rekeningnr. BE84 0910 0049 7759 van het gemeentebestuur van Zonhoven met vermelding "bestek - speeltoestellen".
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
7/2/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 11/1/2017