AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeentebestuur Lint
Koning Albertstraat 41, BE-2547 Lint
Contact: Leidend ambtenaar
Wim Veulemans
Tel: +32 465120126 E-mail: wim.veulemans@lint.be
Internet adres(sen): www.lint.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
OC De Witte Merel: ontwerp en bouw van uitbreiding binnensportinfrastructuur, renovatie sanitair en omgevingswerken
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Liersesteenweg 25, 2547 Lint
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Voorwerp van deze werken:
Ontwerp en bouw van volgend programma:
- bouw nieuwe sporthal met binnenmaat van 24x32 meter en vrije hoogte van 7 meter;
- bouw van berging en 2 nieuwe kleedkamers;
- renovatie en uitbreiding bestaande kleedkamers van 4 tot 6;
- renovatie sanitair blok
- opbraak deel Lindelei en basketveld en vervangen met nieuwe zachte verharding
- verplaatsen huidige zachte verbinding tussen sporthal en Lindelei
Deze opdracht bevat:
- Opmaken van een volledig uitgewerkt ontwerp, klaar voor uitvoering. Eveneens inhoudende de studies technieken, stabiliteit en diens meer.
- Opmaken bouwaanvraagdossier:
o instaan voor het bekomen van de stedenbouwkundige vergunning en alle andere noodzakelijke vergunningen;
o opmaak van alle documenten tot bekomen van een volledig aanvraagdossier conform de laatste wetgeving;
o verplicht overleg met de bevoegde brandweer, gemeente, toegankelijkheid,.
- EPB-verslaggeving;
- Realisatie van:
o nieuwbouw van sporthal, berging en 2 kleedkamers vanaf eerste spadesteek tot en met definitieve oplevering en ingebruikname;
o renovatie en uitbreiding bestaande kleedkamers en renovatie bestaande sanitair;
o herinrichten openbaar domein
- Werfopvolging tijdens realisatie:
o door het volledige ontwerpteam ; studiebureau, architect, .
o voorzitten wekelijkse werfvergadering,
o opmaken werfverslag,
o uitvoeringsplanning bijhouden,
o opmaken uitvoeringsdetails (ook bij wijzigingen gedurende uitvoering), indienen technische fiches, materiaalfiches, gebruikshandleidingen, onderhoudsvoorschriften (+opgave periodiek en preventief uit te voeren controle- en onderhoudsbeurten).& as built-plannen,
o bekomen van de nodige vergunningen, indienststellingsattesten en keuringen,
o alle bij deze taak horende opdrachten
- Onderhoud van alle technische installaties t.e.m. definitieve oplevering (verluchtingssysteem, verwarmingssysteem, sanitaire installaties, .)
Er wordt geen zakelijk recht toegekend op deze zone. De Opdrachtnemer verkrijgt het recht om op deze zone te bouwen.
Deze opdracht betreft het ontwerpen en bouwen. De kandidaat moet een instapklaar bouwwerk opleveren bij de voorlopige oplevering. De betalingen gebeuren via een aantal mijlpaalbetalingen. De kandidaat moet het bouwwerk niet onderhouden of ter beschikking stellen. Uiteraard zijn wel de gemeenrechtelijke waarborgen van aannemer en architect van toepassing.
Deze Opdracht wordt gegund op basis van een prestatiebestek. Dit houdt in dat de offerte verplicht moet voldoen aan de outputspecificaties. Als controle dient de inschrijver een zo waarheidsgetrouwe gedetailleerde meetstaat aan zijn offerte te worden toegevoegd.
Projectgebied
Zie opmetingsplan in bijlage 1.1: de inschrijver doet zelf een voorstel van projectgebied en werfplan
Voorgestelde timing
- eind maart '17: gunning opdracht door College
- april '17: terugkoppeling gebruikers, RvB, buurtbewoners
- begin mei '17: indienen stedenbouwkundige vergunning
- 5 juni '17: voorbereidende werken nieuwbouw en renovatie bestaand gebouw
- 21 augustus '17: einde renovatie bestaand gebouw
- september '17: opstart bouw nieuwbouw
- juni '18: voorlopige oplevering nieuwbouw
- augustus '18: ingebruikname nieuwbouw
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Geraamde waarde zonder BTW: 1652892.00 EUR .
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
Klasse: Klasse 5 : tot 1.810.000 EUR, Categorie: D
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 02/03/2017 - 10:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
03/03/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
03/03/2017 - 10:00
Plaats: Koning Albertstraat 41, 2547 Lint
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 11/01/2017