AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Langemark-Poelkapelle
Kasteelstraat 1, BE-8920 Langemark-Poelkapelle
Contact: Vergote Adelien
Tel: +32 57490930 E-mail: adelien.vergote@langemark-poelkapelle.be
Internet adres(sen): www.langemark-poelkapelle.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
LANGEMARK-POELKAPELLE - Diftar recyclagepark (9256A) - Afdak en dienstgebouw
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Langemark-Poelkapelle, Houthulstseweg
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
LANGEMARK - POELKAPELLE - Diftar recyclagepark (9256A)
De opdracht behelst: bouwen van afdak en dienstgebouw
- Ruwbouw en afwerking
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Attest waaruit blijkt dat de Belgische of
buitenlandse inschrijver in orde is met de sociale
zekerheidsverplichtingen in Belgie (attest van het
voorlaatste afgelopen kwartaal), respectievelijk in het
land waar hij gevestigd is. Dit overeenkomstig art. 62
van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Minimum 3 referenties van gelijkaardige werken,
gestaafd door de processen-verbaal van voorlopige
oplevering.
Klasse: Klasse 2 : tot 275.000 EUR, Categorie: D, D1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 16/02/2017 - 09:30
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 120.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het bestek nr. 9256A met inschrijvingsbiljet, samenvattende opmeting, project veiligheids- en
gezondheidsplan, uitgevoerde proeven/onderzoeken/Technisch Verslag en plannen is zowel analoog
(papieren afdruk) als digitaal (PDF) te verkrijgen.
Papieren versie : 120,00 EUR (incl. btw)
Digitale versie (PDF) : 40,00 EUR (incl.btw)
Te verkrijgen bij BVBA Studiebureau Jonckheere enkel na voorafgaandelijke storting op rek. nr. BE61
7380 3144 6917 (BIC : KREDBEBB) met vermelding "besteknr., BTW nr van de firma + keuze
(digitaal/analoog/beide)". Cheques en cash geld worden niet aanvaard.
Bij storting op rekening SB vóór 25/01/2017 wordt een korting van 20%, zijnde 24,00 EUR incl BTW,
toegestaan op de aankoopprijs van het analoge dossier.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
17/02/2017 - 09:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
17/02/2017 - 09:30
Plaats: Raadzaal De Bron, Gemeentehuis, Kasteelstraat 1, 8920 Langemark-Poelkapelle
Personen die de opening van de offertes mogen bijwonen: openbaar
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De synopsis, het publicatiebericht en de meetstaat kunnen geraadpleegd worden op de
website van het studiebureau, www.jonckheere-sb.be , doorklikken naar 'Studiebureau
Jonckheere', daarna tabblad 'aanbestedingen'. Na aanbesteding is de
openingsinformatie eveneens op de website te consulteren.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 11/01/2017