Gemeente Brakel

Asfalteringswerken 2017


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Brakel
Marktplein 1, BE-9660 Brakel
Contact: De heer Rut Vanderstraeten
Tel: +32 55431759 Fax: +32 55426236 E-mail: rut.vanderstraeten@brakel.be
Internet adres(sen): www.brakel.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Asfalteringswerken 2017
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: diverse gemeente en voetwegen, 9660 Brakel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Affrezen en asfalteren van de rijweg in diverse straten.
Affrezen en asfatleren van een voetpad.
Een overzicht van de wegen waar de werkzones zich bevinden is terug te vinden in de technische bepalingen.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* In toepassing van artikel 62 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen rsz-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* In navolging van art. 63 van het KB van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver geen attest toe te voegen waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
* Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:
- niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen;
- niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;
- geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;
- niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van asfalteringswerken die de afgelopen vijf jaar werden verricht, die vergezeld gaat van attesten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd. Deze attesten worden afgeleverd en ondertekend door de bevoegde overheid. Wanneer de opdrachtgever een privépersoon is, worden ze door hem afgeleverd en ondertekend, zo niet wordt een eenvoudige verklaring van de aannemer aanvaard. Deze attesten vermelden het bedrag van de werken, de plaats en het tijdstip waarop ze werden uitgevoerd. Voorts wordt aangegeven of de werken volgens de regels van de kunst zijn uitgevoerd en regelmatig tot een goed einde zijn gebracht. In voorkomend geval worden de attesten door de bevoegde instantie rechtstreeks aan de aanbestedende overheid toegezonden.
Vereiste erkenning: C (Wegenbouwkundige werken) , Klasse 1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 50
Criterium 2: Uitvoeringstermijn, Weging: 20
Criterium 3: Aanvraag signalisatievergunning, Weging: 10
Criterium 4: Communicatie / bewonersbrief, Weging: 10
Criterium 5: Technische waarde, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 16/2/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
via overschrijving op rekeningnummer BE 070 91000265666
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 17/2/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 17/2/2017 - 10:00
Plaats: Gemeentehuis, vergaderzaal, 1ste verdieping
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: Voor de verwerking van de offertes dient de meetstaat digitaal
ofwel bij de offerte gevoegd te worden,
ofwel na de openingszitting per e-mail opgestuurd te worden naar rut.vanderstraeten@brakel.be.
De blanco digitale meetstaat kan aangevraagd worden bij sybille.coesens@brakel.be of rut.vanderstraeten@brakel.be.
Plaatsbezoek vereist:
De plaatsbezoeken dienen ter ondersteuning van de offerteopmaak en sluiten verrekeningen e.d. uit tijdens de uitvoering.
Opmerkingen en bemerkingen dienen ten laatste bij de opening van de offertes afzonderlijk en schriftelijk te worden overgemaakt aan het opdrachtgevend bestuur.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 11/1/2017

Annonces similaires du BDA :