AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Gemeente Puurs
Hoogstraat 29, BE-2870 Puurs
Contact: De heer Ronny Segers
Tel: +32 38907615 E-mail: milieudienst@puurs.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Heraanleg containerpark: leveren en plaatsen diftar-voorzieningen
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Containerpark Gemeente Puurs, Lichterveld 10 te 2870 Puurs
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De technische uitrusting voor een Diftar-containerpark omvat: levering en plaatsing van weegbruggen, slagbomen, detectielussen en systeem voor automatische identificatie en registratie, betaling en administratieve verwerking.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
max. 3 maanden oud
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Referentielijst met minimum 3 afbeeldingen per project van gelijkaardige projecten in grootte, die in uitvoering zijn gegaan en waar een ondertekend attest van goede uitvoering wordt bijgevoegd.
minimum 3 gelijkaardige projecten
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 100
Criterium 2: TCO (onderhoudscontract) over 10 jaar, Weging: 10
Criterium 3: technische kwaliteit hardware, Weging: 45
Criterium 4: technische kwaliteit software , Weging: 35
Criterium 5: opleiding en begeleiding van het personeel en dienstverlening na verkoop , Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 17/2/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Bestek
Gratis digitale versie per e-mail.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
20/2/2017 - 11:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
20/2/2017 - 11:00
Plaats: Gemeentehuis - Trouwzaal - Hoogstraat 29 te 2870 Puurs
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 10/1/2017