AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Vzw Stijn
Breugelweg 200, BE-3900 Overpelt
Contact: Mevrouw Ann Bergmans
Tel: +32 11805896 E-mail: aankoop@cc.stijn.be
Internet adres(sen): www.stijn.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitbreiding TNW-Nursing tehuis 108 bedden: lot 7: systeemplafonds
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Dienstencentrum St.-Oda, Breugelweg 200 te 3900 Overpelt
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De uit te voeren werken betreffen: UITBREIDING TNW NURSING-TEHUIS 108 BEDDEN
Deze opdracht omvat 1 perceel, te weten: Systeemplafonds.
Tegelijkertijd met bovenstaand perceel wordt ook perceel 9A: binnenschrijnwerk gepubliceerd.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
zie bestek
Vereiste erkenning: D4 (Geluids- en warmte-isolatie, lichte scheidingswanden, valse plafonds en blinde vloeren, al dan niet geprefabriceerd), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/1/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 180.20 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het bestek ligt ter inzage op het hierna vermelde adres van 09:00 uur tot 12:00 uur en van 13:00 uur tot 17:00 uur, elke werkdag, uitgezonderd 's zaterdags.
Adres :
naam: AROgroup Architectuur bvba
adres: André Dumontlaan, 210 - 3600 Genk
contact: T: (089) 76 00 63 - F: (089) 76 00 64 - E: info@arogroup.be
Het bestek kan aangekocht worden mits voorafgaandelijke storting van 24,20 EUR (digitaal) of 180,20 EUR (papier) op het rekeningnummer BE67 4584 1000 0187 van AROGROUP bvba, te vermeerderen met eventuele verzendingskosten. Het bestek kan pas afgehaald of verzonden worden na het doorsturen per email van het betalingsbewijs.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
24/2/2017 - 10:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
24/2/2017 - 10:30
Plaats: St-Oda, Breugelweg 200, 3900 Overpelt, lokaal: Babbelkot
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
Op straffe van nietigheid van zijn offerte wordt van de inschrijver verwacht een werfbezoek uit te voeren.
Eventuele vragen over het dossier kunnen dan indien mogelijk besproken worden en indien niet mogelijk worden deze achteraf beantwoord. Deze vragen dienen op voorhand per e-mail aan de architect gestuurd te worden.
De inschrijver ontvangt ter plaatse een aanwezigheidsattest en dient dit toe te voegen aan zijn offerte.
De datum en tijdstip van plaatsbezoek wordt u medegedeeld bij het afhalen van de documenten.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 9/1/2017