AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Afdeling Bovenschelde
Guldensporenpark 105, BE-9820 Merelbeke
Contact: Nathalie Devaere
E-mail: nathalie.devaere@wenz.be
Internet adres(sen):
www.wenz.be
AFDELING II. VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
District 1 : Gent. Verwijderen van drijvend vuil uit de bevaarbare waterlopen.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, plaats van levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Gent
II.1.4. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Deze opdracht is een opdracht voor aanneming van diensten in de zin van art. 3 van de Wet van 15 juni 2006.
Deze diensten hebben betrekking op het verwijderen van drijvend vuil op de bevaarbare waterwegen in het district 1: Gent.
Hieronder vallen:
- Ringvaart om Gent
- Toeristische Leie
- Gentse binnenwateren
- Kanaal Gent-Terneuzen, opwaarts Meulestedebrug, brug inbegrepen
- Sint-Jorissluis Gent
De geografische afbakening van district 1 is terug te vinden in bijlage 1.
Volgens de CPV-classificatie hebben deze diensten betrekking op:
- CPV 90500000-2 - Diensten op het gebied van vuilnis en afval
- CPV 90511000-2 - Diensten voor ophalen van vuilnis
Volgens de CPC-classificatie hebben deze diensten betrekking op:
- CPC 94 - Riolerings- en vuilophaaldiensten; afvalverwerking en aanverwante diensten
- CPC 9402 - Vuilophaaldiensten
II.2. TOTALE DEFINITIEVE WAARDE VAN DE OPDRACHT/OPDRACHTEN:
144950.00 EUR Zonder BTW.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
AFDELING V. GUNNING VAN EEN OPDRACHT
Opdracht nr 16EGGE1619. Perceel
V.1. Datum van de beslissing tot gunning van de opdracht: 04/01/2017
V.3. Naam en adres van de ondernemer aan wie de opdracht is gegund:
nv Krinkels
Weversstraat 39
1840 BE Londerzeel
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.2. NADERE INLICHTINGEN
- uitvoeringstermijn : 1 kalenderjaar
- Vanaf 1 januari 2017 moeten alle facturen die in het kader van deze opdracht worden ingediend op een elektronische manier (e-facturen in XML formaat) worden verstuurd. Meer info over e-invoicing is terug te vinden via https://overheid.vlaanderen.be/e-invoicing.
- Bij toepassing van art. 26, §1, 2° b) van de wet heeft de aanbestedende overheid het recht deze opdracht te herhalen.
- De inventaris wordt via een Excel-bestand ter beschikking gesteld.
De inschrijver maakt gebruik van dit bestand voor het invullen van zijn inventaris.
AAN DIT BESTAND MOGEN GEEN WIJZIGINGEN WORDEN AANGEBRACHT MET UITZONDERING VAN HET INVULLEN VAN DE GRIJZE INVULVELDEN.
De inschrijver dient het ingevulde Excel-document te converteren naar een afdrukbaar pdf-bestand.
ZOWEL HET EXCEL- ALS HET PDF-BESTAND MOETEN WORDEN OPGELADEN EN INGEDIEND VIA
E-TENDERING.
Bij tegenstrijdigheid tussen beide bestanden, wordt het pdf- bestand geacht de werkelijke bedoeling van de inschrijver te zijn en is het pdf-bestand aldus het enige rechtsgeldige.
Een handleiding voor het omzetten van de inventaris van Excel naar pdf is beschikbaar op
http://mow.vlaanderen.be/qc en is ook bijgevoegd als bijlage bij dit bestek.
VI.4. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 05/01/2017