AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Agentschap Facilitair Bedrijf
Boudewijnlaan 30 bus 60, BE-1000 Brussel
Contact: Team Plaatsing en rapportering
E-mail: aanbestedingen.facilitairbedrijf@kb.vlaanderen.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=258706
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
2017/HFB/OO/33135 - uitvoeren van vervangingsopdrachten voor de schoonmaak.
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Verschillende gebouwen in het Vlaamse en Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
uitvoeren van vervangingsopdrachten voor de schoonmaak.
II.1.8. Verdeling in percelen: Ja.
Er dienen offertes te worden ingediend voor: een of meer percelen.
INLICHTINGEN OVER PERCELEN:
Perceel 1: 2017/HFB/OO/33135 - uitvoeren van vervangingsopdrachten voor de schoonmaak.
Korte beschrijving:
PERCEEL 1: PROVINCIE OOST-VLAANDEREN.
Perceel 2: 2017/HFB/OO/33135 - uitvoeren van vervangingsopdrachten voor de schoonmaak.
Korte beschrijving:
PERCEEL 2: PROVINCIE WEST-VLAANDEREN
Perceel 3: 2017/HFB/OO/33135 - uitvoeren van vervangingsopdrachten voor de schoonmaak.
Korte beschrijving:
PERCEEL 3: PROVINCIE ANTWERPEN.
Perceel 4: 2017/HFB/OO/33135 - uitvoeren van vervangingsopdrachten voor de schoonmaak.
Korte beschrijving:
PERCEEL 4: PROVINCIE LIMBURG.
Perceel 5: 2017/HFB/OO/33135 - uitvoeren van vervangingsopdrachten voor de schoonmaak.
Korte beschrijving:
PERCEEL 5: PROVINCIE VLAAMS-BRABANT.
Perceel 6: 2017/HFB/OO/33135 - uitvoeren van vervangingsopdrachten voor de schoonmaak.
Korte beschrijving:
PERCEEL 6: BRUSSEL
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
zie bestek.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
zie bestek.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 60
Criterium 2: Plan van aanpak, Weging: 40
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 20/02/2017 - 09:45
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
20/02/2017 - 09:45
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
20/02/2017 - 09:45
Plaats: Boudewijnlaan 30 - bus 60 - 1000 Brussel, lokaal 5B30 Audrey Hepburn.
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Voor het indienen van de offertes is het gebruik van elektronische middelen verplicht.
De offertes worden elektronisch overgelegd via de e-tendering applicatie.
De met elektronische middelen opgestelde offertes moeten in overeenstemming met artikel 52, § 1 van het KB van 15 juli 2011 worden opgesteld. De offertes moeten worden opgemaakt in PDFformaat, of in de formaten zoals vermeld in het bestek.
De offertes worden overgelegd via de etendering internetsite https://eten.publicprocurement.be die de naleving waarborgt van de voorwaarden van artikel 52, § 1 van het KB van 15 juli 2011.
Om het indienen door middel van elektronische middelen toe te lichten werd een zip-file 'Elektronisch_Indienen' toegevoegd.
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 05/01/2017