Stad Menen

Structureel onderhoud waterlopen en grachten 2017 herhalingsopdracht


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Menen
Grote Markt 1, BE-8930 Menen
Contact: De heer Rupert Dewanckel
Tel: +32 56529360 Fax: +32 56529309 E-mail: rupert.dewanckel@menen.be
Internet adres(sen): www.menen.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Structureel onderhoud waterlopen en grachten 2017 herhalingsopdracht
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: op de in dossier aangeduide site, 8930 Menen
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Structureel onderhoud waterlopen en grachten 2017 herhalingsopdracht
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
* Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 3 van het KB van 15 juli 2011.
* In toepassing van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 dient de Belgische inschrijver de jaarrekening niet bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
zie bestek
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Het bewijs van de inschrijving van de kandidaat of inschrijver in het beroeps- of handelsregister overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd is. Het bewijs wordt geleverd door een attest, of, bij ontstentenis, door een verklaring onder eed.
* Een verklaring welke de werktuigen, het materieel en de technische uitrusting vermeldt waarover de aannemer voor het verlenen van de opdracht beschikt.
zie bestek
Vereiste erkenning: Er wordt geen erkenning vereist vermits de gunningswaarde voor deze opdracht voor het basisjaar 2017 beneden de drempelwaarde van EUR 50.000,00 wordt gesitueerd.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 8/2/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 9/2/2017 - 11:30
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 9/2/2017 - 11:30
Plaats: Stadhuis, Grote Markt 1
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Conctactpersonen voor informatie :
-Rupert Dewanckel - TD - 056 529 360
-Philippe Vandendriessche - TD - 056 529 362
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 28/12/2016

Annonces similaires du BDA :