Stad Oostende

Uitnodiging tot indienen offerte - Onderhouden van groenzones van Gelukkige Haard en Oostendse Haard door een sociale inschakelingsonderneming - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
Stad Oostende
Vindictivelaan 1, BE-8400 Oostende
Contact: Mevrouw Anja Gregorius
Tel: +32 59805500 Fax: +32 59512909 E-mail: anja.gregorius@oostende.be
Internet adres(sen): www.oostende.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Uitnodiging tot indienen offerte - Onderhouden van groenzones van Gelukkige Haard en Oostendse Haard door een sociale inschakelingsonderneming - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Diensten.
Belangrijkste plaats van dienstverlening: Diverse locaties op het grondgebied van de stad Oostende
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
De diensten omvatten in globo:
- het maaien van gazons
- het scheren van hagen en beplantingsmassieven
- het ruimen van zwerfvuil
- het onderhouden van paden
- onkruidbestrijding
op diverse en zeer uiteenlopende plaatsen op het grondgebied van Oostende.
Het is wenselijk dat de inschrijver zich ter plaatse van de toestand vergewist.
Om de opdrachtdocumenten te kunnen downloaden wordt u gevraagd een e-mailadres op te geven. Op dit e-mailadres zal alle eventuele communicatie gevoerd worden tijdens de gunningsprocedure, zoals daar zijn de eventuele vragen en antwoorden, ontbrekende pagina's of documenten,. Het is in uw belang dat u de opdrachtdocumenten via de link vermeld in het publicatiebericht downloadt en een geldig e-mailadres opgeeft.
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikel 20 §§1 en 1/1 van de wet van 15 juni 2006 betreffende overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en artikel 61 tot en met 66 van het koninklijk besluit van 15 juli 2011 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren.
De te gunnen inschrijver zal per e-mail worden uitgenodigd de nodige attesten/bewijzen van bovenstaande impliciete verklaring op erewoord in te dienen binnen een termijn van 30 kalenderdagen na datum van de uitnodigingsmail, zodat de aanbestedende overheid tot verificatie van de verklaring kan overgaan.
In toepassing van het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011 hoeft de Belgische inschrijver geen attest van niet-faillissement of soortgelijke toestanden, geen rsz-attest en geen attest waaruit blijkt dat hij voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen toe te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Nihil
Nihil
III.2.3. Vakbekwaamheid:
In overeenstemming met artikel 22 §2 van de Wet Overheidsopdrachten van 15 juni 2006 wordt de toegang tot de gunningsprocedure gereserveerd voor sociale inschakelingsondernemingen zoals gedefinieerd in artikel 59 van de wet van 26 maart 1999 betreffende het Belgisch actieplan voor werkgelegenheid 1998 en houdende diverse bepalingen.
De inschrijver toont aan erkend te zijn als sociale inschakelingseconomie door de bevoegde overheid zoals voorzien in artikel 59 van de wet van 26 maart 1999 betreffende het Belgisch actieplan voor werkgelegenheid 1998 en houdende diverse bepalingen.
Let wel: een erkenning als SINE-werkgever brengt niet automatisch het statuut van werkgever "sociale inschakelingsonderneming" met zich mee, zoals dit restrictief geïnterpreteerd wordt op fiscaal vlak. Bijgevolg moet een schriftelijke verklaring van de Federale Overheidsdienst Werkgelegenheid, Arbeid en Sociaal Overleg, Algemene Directie Werkgelegenheid en Arbeidsmarkt, Ernest Blerotstraat 1 te 1070 Brussel worden ingediend.
De minimumeisen zitten vervat in bovenvermelde beschrijving.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Laagste prijs.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 30/1/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 0.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: U kan de opdrachtdocumenten gratis verkrijgen op de link http://cloud.3p.eu/Downloads/1/3173/3T/2016
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 31/1/2017 - 10:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De toegang tot de opdracht wordt gereserveerd voor sociale inschakelingsondernemingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 27/12/2016

Annonces similaires du BDA :