AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
AZ Delta vzw
Rode-Kruisstraat 20, BE-8800 Roeselare
Contact: De heer Dimitri Boudrez
Tel: +32 51236989 E-mail: dimitri.boudrez@azdelta.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Leveren, installeren en valideren entautomaat
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: Ardolab, Ardooisesteenweg 276 te 8800 Roeselare
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Leveren, installeren en valideren entautomaat
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
Via dit lastenboek wil AZ DELTA een entautomaat aankopen. Een entautomaat is een volledig geautomatiseerd werkstation voor het labelen en enten van allerhande microbiologische stalen. Een entautomaat is in staat om het staaltype te 'lezen', te beslissen welke platen ingezet/geënt moeten worden, het staal open te schroeven, het staal te enten op een gestandaardiseerde manier en op de gewenste platen, het staal terug dicht te schroeven en weg te zetten.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver
niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude of witwassen en niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Niet van toepassing
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Geef minimum 3 referenties op waar een koppeling tussen GLIMS (MIPS) en het entautomaat up-and-running is.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Openbaar.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 40
Criterium 2: Kwaliteit, Weging: 40
Criterium 3: Service, Weging: 10
Criterium 4: Flexibiliteit en innovatie, Weging: 10
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 7/2/2017
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
8/2/2017 - 10:00
IV.3.8. Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum:
8/2/2017 - 10:00
Plaats: vergaderzaal aankoopdienst, Weststraat 71 te 8800 Roeselare
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte:
12/01/2017 om 10.00
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/12/2016