Vrt

Oproep tot aanvraag tot deelneming - Levering kassa's, automaten en koffieautomaten


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
VRT
Auguste Reyerslaan 52, BE-1043 Brussel
Contact: De heer Kevin Mariyo
Tel: +32 27414392 Fax: +32 27357924 E-mail: aankoop@vrt.be
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Levering kassa's, automaten en koffieautomaten
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Leveringen.
Belangrijkste plaats van levering: VRT, Auguste Reyerslaan 52 te 1043 Brussel
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Voorwerp van deze leveringen: ADFD 1106 - Leveren van kassa's, automaten betaalsystemen.
Toelichting: De VRT wenst via deze opdracht een raamovereenkomst af te sluiten met één aannemer voor het leveren van kassasystemen, vendingautomaten en betaalsystemen inclusief oplaadtoestellen en bijhorende hard- en software.
De voorgestelde oplossing moet het mogelijk maken dat het huidig betaalsysteem (Mifare) waarmee VRT medewerkers met hun personeelsbadge kunnen betalen, verder gebruikt wordt.
Optioneel voorziet de VRT het plaatsten van afzonderlijke koffietoestellen voor haar bedrijfsrestaurant, koffiekamer en productiecatering. Deze toestellen dienen op hetzelfde betalings- en rapporteringsnetwerk te worden aangesloten met badgelezers.
Het is evenwel toegestaan om voor een of meerdere onderdelen met onderaanneming of partnership te werken (zie paragraaf III.7 Onderaannemers).
II.1.8. Verdeling in percelen: Neen.
II.2. HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1. Totale hoeveelheid of omvang:
.
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor de sociale zekerheid overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar hij gevestigd is.
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan de verplichtingen inzake betaling van de btw overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar hij gevestigd is.
* Een attest dat uitgereikt werd door de bevoegde overheid en waarin bevestigd wordt dat de inschrijver voldaan heeft aan de verplichtingen inzake betaling van zijn belastingen overeenkomstig de Belgische wetgeving of die van het land waar hij gevestigd is (in België betreft dit attest 276C2).
-> Opmerking voor de drie bovenstaande punten: voor de Belgische inschrijvers zal de aanbestedende overheid dit document via Digiflow opvragen en controleren. De buitenlandse inschrijvers moeten een getuigschrift voorleggen dat door de bevoegde overheid van het betrokken land werd uitgereikt. Wanneer een dergelijk document niet uitgereikt wordt in het betrokken land, kan het vervangen worden door een verklaring onder eed of door een plechtige verklaring van de betrokkene voor een gerechtelijke of overheidsinstantie, een notaris of een bevoegde beroepsorganisatie van het land van oorsprong of herkomst.
* Een verklaring op erewoord dat de inschrijver.
* Overeenkomstig de Belgische overheidsopdrachtenreglementering heeft de aanbestedende overheid, in elke fase van de gunningsprocedure, de mogelijkheid om de kandidaat/inschrijver uit te sluiten die, bij wijze van een in kracht van gewijsde gegane strafrechtelijke uitspraak veroordeeld werd voor een misdrijf dat zijn professionele integriteit aantast.
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Een recente bankverklaring.
* De nodige informatie omtrent de jaarrekening en eigen vermogen (laatste 3jr). Minimumeis: geen negatief eigen vermogen.
* Bewijzen waaruit blijkt dat de kandidaat zijn aansprakelijkheid bij arbeidsongevallen, zijn beroepsaansprakelijkheid en zijn burgerlijke aansprakelijkheid bij schade aan derden afdoende verzekerd heeft.
De bewijzen bevatten minimaal de volgende gegevens:
o de verzekeraar
o het contractnummer
o de geldigheidsperiode
o de verzekerde waarborgen
geen negatief eigen vermogen
III.2.3. Vakbekwaamheid:
* Een lijst van de voornaamste gelijkaardige opdrachten die de inschrijver gedurende de afgelopen drie jaar heeft verricht. De inschrijver geeft hiervoor ook aan wat de omvang van de opdracht is (volume, waarde). De volgende informatie dient te worden meegegeven; beschrijving van de opdracht, waarde, volume, referentie, opdrachtgever, periode van uitvoering, relevantie, betrokken medewerkers & contactpersoon per opdrachtgever.
de volgende informatie dient te worden meegegeven; beschrijving van de opdracht, waarde, volume, referentie, opdrachtgever, periode van uitvoering, relevantie, betrokken medewerkers & contactpersoon per opdrachtgever.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Onderhandeling. Gegadigden zijn reeds geselecteerd: Neen.
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de onderstaande criteria:
Criterium 1: Prijs, Weging: 25
Criterium 2: Dienstverlening & SLA, Weging: 20
Criterium 3: Kwaliteit, Weging: 15
Criterium 4: Plan van aanpak, Weging: 15
Criterium 5: Rapportage, Weging: 20
Criterium 6: Uitgebreidheid van het gamma aan de hand van foldermateriaal, Weging: 5
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 23/1/2017 - 23:59
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Neen.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 24/1/2017 - 11:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. NADERE INLICHTINGEN
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 23/12/2016

Annonces similaires du BDA :