Caw Noord-west-vlaanderen Vzw

Nieuwbouw hoofdkantoor CAW Brugge - perceel : telefonie + wifi


AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst. Gelieve de volledige officiële tekst in bijlage te raadplegen.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
CAW Noord-West-Vlaanderen vzw
Garenmarkt 3, BE-8000 Brugge
Contact: Jarno Tempelaere
Tel: +32 50831320 Fax: +32 50831329 E-mail: brugge@boydens.be
Internet adres(sen): https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=258086
AFDELING II.VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1. BESCHRIJVING
II.1.1. Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Nieuwbouw hoofdkantoor CAW Brugge - perceel : telefonie + wifi
II.1.2. Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Type opdracht: Werken.
Belangrijkste plaats van uitvoering van de werken: Ruddershove te Brugge
II.1.5. Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Nieuwbouw hoofdkantoor CAW te Brugge
perceel : telefonie + wifi
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1. Persoonlijke situatie van ondernemers:
Zie administratieve bepalingen van het aanbestedingsdossier
III.2.2. Economische en financiële draagkracht:
Zie administratieve bepalingen van het aanbestedingsdossier
III.2.3. Vakbekwaamheid:
Klasse: Klasse 1 : tot 135.000 EUR, Categorie: P1
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1. TYPE PROCEDURE:
Versnelde onderhandelingsprocedure. Motivering voor het gebruik van een versnelde procedure: Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met bekendmaking
IV.2. GUNNINGSCRITERIA:
Economisch meest voordelige inschrijving, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.3. ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.3. Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 15/01/2017 - 00:00
Tegen betaling verkrijgbare documenten: Ja.
Prijs: 50.00 EUR.
Betalingstermijnen en -methode: Het digitaal bestek is gratis aan te vragen via brugge@boydens.be.
Een hardcopy van het dossier is te verkrijgen tegen betaling van 50 ?. Na overschrijving van het bedrag op rekeningnr. IBAN BE38 4757 0117 0172 van het studiebureau r. boydens nv met vermelding van het juiste referentienummer 2052 van het dossier zal het volledige dossier u per post worden opgestuurd. Dit bedrag is inclusief btw en portkosten.
Het studiebureau zal gesloten zijn vanaf 24/12/2016 t.e.m. 03/01/2017.
IV.3.4. Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen: 18/01/2017 - 14:00
AFDELING VI: AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5. DATUM VAN VERZENDING VAN DEZE AANKONDIGING: 22/12/2016

Annonces similaires du BDA :